پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:45:32 - جمعه 16 شهریور 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فیلم؛
خدمت عاشقانه موکب سردار دلها خادمیار رضوی رابر از حرم تا حرم
دبیر کانون‌های خدمت رضوی از برپاییموکب سردار دل‌ها به متصدی خادمیار رضوی «حاج حسین حسینخانی» در ایام اربعین حسینی در کربلا و مشهد خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ علی حسین منتظری دبیر کانون‌های خدمت رضوی از برپایی موکب سردار دل‌ها به متصدی خادمیار رضوی «حاج حسین حسینخانی» در ایام اربعین حسینی در کربلا معلی خبر داد و گفت: ثواب خدمت به زائران اربعین کمتر از زیارت حرم اباعبدالله (ع) نیست؛ این موکب به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهدا بودند.

وی افزود: موکب سردار دل‌ها در عمود ۱۴۲۱ به مدت ۱۲ روز با پخت نان، توزیع شربت نعنا و گلاب و پخش صبحانه که شامل ۸۰ کیلو عسل و ۱۰۰ کیلو مغز گردو در ایام راهپیمایی بزرگ اربعین از زائران حسینی پذیرایی کردند.

منتظری همچنین گفت: این موکب در ایام سوگواری و شهادت آقا امام رضا (علیه‌السلام) با برپایی نانوایی پخت نان در میدان شهدا شهر مشهد از زائران حرم رضوی پذیرایی کردند.

وی، با بیان اینکه موکب سردار دل‌ها در کربلا روزانه سه کیسه آرد پخت نان داشته و در مشهد روزانه ۱۲ کیسه آرد؛ نان پخت کردند و خاطرنشان کرد: امسال ۳ میلیون عاشق و شیفته مکتب سرخ شهادت در مراسم معنوی راهپیمایی بزرگ اربعین شرکت کردند.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب