پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:07:19 - شنبه 10 شهریور 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر خبر داد:
حضور ۷ پایگاه برتر شهرستان رابر در جشنواره اسوه ۱۴۰۳
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر از حضور ۷ پایگاه برتر شهرستان رابر در جشنواره اسوه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ سرهنگ پاسدار علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، در جمع فرماندهان و بسیجیان رابر گفت: محورهای جشنواره اسوه ارائه دستاوردهای یک‌ساله پایگاه‌های برتر در نمایشگاه، انتخاب و معرفی پایگاه‌های برتر، انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق به سایر رده‌ها است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر به حضور فعال پایگاه‌های برتر بسیج محلات نیز اشاره کرد و افزود: در جشنواره اسوه سال ۱۴۰۳، ۷ پایگاه برتر حضور دارند و در قالب قرارگاه‌های۹گانه بسیج به بیان دستاوردها و عملکرد خود در طول یک سال گذشته می‌پردازند.

 وی همچنین یادآور شد: همان‌طور که در ابتدای اسلام، پیامبر اکرم (ص) امورات مسلمین رو در مسجد دنبال می‌کردند؛ امروز هم باید به کارکردهای مساجد توجه بیشتری شود و نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج در فعال‌کردن مساجد بسیار می‌تواند تأثیرگذار باشد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت هفته دولت از ۸ شهریورماه در محل مسجد مصلای نمازجمعه شهرستان برپا شد از آحاد مردم، بسیجیان، فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت انتظار داریم که از این ظرفیت نمایشگاه استفاده کنند و ان‌شاءالله که قدم خیری برای برنامه‌های آتی بسیج شهرستان باشد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب