پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:24:26 - جمعه 26 فروردین 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر جامعه نبایدکار نمایشی کند
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: مدیر جامعه نباید کار نمایشی کند، از کار نمایشی پزهیزکند چرا که کار نمایشی هیچ خروجی برای مردم ما در پی ندارد و غبار محرومیت را کم نمی کند.

به گزارش صبح رابر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: در روایات آمده  قرآن کریم غذای محض است و  تدبر در قرآن بالاترین و کاملترین نوع ارتباط به خداوند است.

 وی با تبریک فرارسیدن ۱۵ ماه مبارک رمضان ولادت با سعادت  امام حسن مجتبی (علیه السلام } افزود:  ر روایتی آمده پیامبر خدا (صلی الله علیه وآله ) حسن بن علی(علیه السلام )را بر  روی زانو خود نشاند و فرمود : این از من است ؛ ایمن منیت ، گویای این حقیقت است که امام حسن مجتبی (علیه السلام ، مانند نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله ) جامع تمام فضائل الهی است.

خطیب جمعه رابر با اشاره به فضائل امام حسن مجتبی (علیه السلام ) عنوان کرد: از نبی بزرگوار اسلام (ص) نقل میکند اگر  فضیلت به صورت یک  انسان مجسم  درآید، آن امام حسن مجتبی (علیه السلام) خواهد بوداگر فضیلت را تصور کنند ٰ تصویر آن حسن (علیه السلام) است.

وی ادامه داد: فضیلت امام حسن مجتبی (علیه السلام ) را در همسایه داری، مردم داری و قدرشناسی باید دید و  این فضیلت ها باید درس گیریم؛ کمک به فقرا و مستضعفین و یتیم نوازی کنیم.

خطیب جمعه رابر با تأکید بر بهره مندی ازفیوضات  شب های قدر گفت: از سوی پروردگار شما در ایام زندگی تان نسیم های رحمت می وزد هوشیار باشید که خود را درمعرض آنها قرار دهید، نسیم های رحمت الهی در زندگی ما در زمان های مختلف وشکل های مختلف پدید می آید که یکی از این نسیم ها، ماه با عظمت رمضان و فرصت بی نظیر شب های قدر برای جبران گذشسته و آشتی آسمان و جهش به سوی سعادت و حضرت معشوق است .

خطیب جمعه رابر با اشاره به دیدار رمضانی کارگزاران نظام با مسئولان دو سال وقفه با شرکت محدودمسئولان برگزار شد گفت:  20توصیه راهبردی و  کاربردی در ابعاد داخلی و خارجی در  سیاست های داخلی و خارجی، اقتصادی و فرهنگی بود.

وی  با بیان دو تذکر معنوی  رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید بر مسأله طلب مغفرت الهی و چرایی استغفار اظهار کرد: نیت صادقانه با خود و خدای خودمان بدوراز احساس خستگی حرکت کنیم و خالصانه باشد اجر اخروی دارد.

امام جمعه رابر بر ضرورت توجه به دو آسیب غرور و انفعال گفت:  غرور در هرمسئولی هویدا شود سقوط انسان  رادر پی دارد و با غرور و انفعال خود را در بن بست قرار ندهید دشمنان به هر شکلی برای مسئولان یاس و نا امیدی خلق می کند در مقابل این دو, اعتماد به وعده الهی مبنی بر تاثیر گذاری صبر و تقوا بر نیرنگ دشمن است.

وی با بیان اینکه مردمی بودن مهم است گفت : مدیر جامعه نباید کار نمایشی کند، از کار نمایشی پزهیزکند چرا که کار نمایشی هیچ خروجی برای مردم ما در پی ندارد و غبار محرومیت را کم نمی کند.

خطیب جمعه رابر در بخش دیگر سخنان خود با بررسی ابعاد شجاعانه رزمندگان فلسطینی گفت: بر خلاف سیاست های آمریکا و پیروانش روز به روز مسئله فلسطین درجامعه پر رنگ تر شده است هفت سال آمریکا، آل سعود را با آن گاو شیرده تحقیر کرده است هشت سال آمریکا نفت را به غارت بردند این همان آمریکایی است که دلارهای سعودی را غارت می‌کند، آل‌سعود را به جنگ یمن می‌فرستد و اسلحه می‌فروشد، با این جنگ فقط برد اقتصادی آمریکا دارد و نتیجه جنگ چیزی جز خرابی و نابودی کشور عربستان نیست  اگر السعود بخواهدجنگ را ادامه دهد آل سعود به آل سقوط تبدیل خواهد شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب