پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:51:54 - یکشنبه 28 فروردین 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار رابر خواستار شد؛
ضرورت تسریع بر روند ساخت کارخانه فرآوری گیاهان دارویی بهار هونی
حسین آقاملایی خواستار تسریع در اجرای کارخانه فرآوری گیاهان دارویی بهار هونی رابر شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ در راستای تحقق شعار سال تحت عنوان تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین، جلسه هم اندیشی و تبادل نظرات وتجربیات با مدیران کارخانه بسته بندی عسل و کارخانه فرآوری گیاهان دارویی بهار هونی با حضور فرماندار رابر، بخشدار هنزا و مسئولین کارخانه عرقیجات گیاهی کوثر استاربرگزار شد.

فرماندار رابر در این جلسه بر تسریع روند اجرایی ساخت کارخانه فرآوری گیاهان دارویی بهار هونی تاکید کرد و گفت: این اولین و تنها کارخانه فرآوری گیاهان دارویی است که به دست مبارک و پر خیر و برکت سردار دلها کلنگ زنی شده است.

در این جلسه قرار شد موانع و مشکلات پیش روی کارخانه فرآوری گیاهان دارویی بهار هونی برطرف و همکاری لازم بین کارخانه بسته بندی عسل و فرآوری گیاهان دارویی کوثر استار با کارخانه فرآوری گیاهان دارویی بهار هونی انجام گیرد.

شایان ذکر است: فرماندار رابر، بخشدار هنزا و دکتر خیرخواه وآقاجانی مدیران کارخانه تولید و بسته بندی عسل رابر و دکتر موحدی و بلوچی مدیران کارخانه فرآوری گیاهان دارویی بهار هونی رابر باحضور در محل کارخانه عرقیجات گیاهان دارویی کوثر استار به مدیریت میرگنجانی به هم افزایی و تبادل نظر پرداختند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب