پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:19:44 - جمعه 17 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه دادستانهای استان کرمان به مناسبت شهادت مظلومانه موسی نوری
بدون شک دادستان مظلوم و حق محور زابل آخرین شهید آرمانهای نظام اسلامی و عرصه عدالت و امنیت نیست و هرلحظه اتاق فکر صهیونیسم جهانی که حمایت کننده اصلی و پشت پرده جریانهای افراطی سلفی و تکفیری است برای بهترین مردم این سرزمین نقشه ای تازه طرح خواهد کرد. به گزارش” صبح رابر” به نقل […]

بدون شک دادستان مظلوم و حق محور زابل آخرین شهید آرمانهای نظام اسلامی و عرصه عدالت و امنیت نیست و هرلحظه اتاق فکر صهیونیسم جهانی که حمایت کننده اصلی و پشت پرده جریانهای افراطی سلفی و تکفیری است برای بهترین مردم این سرزمین نقشه ای تازه طرح خواهد کرد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از ”بوتیا”، متن بیانیه به این شرح است:

جنایت ددمنشانه ستم پیشگان ظالم بار دیگر امت غیور ایران اسلامی را در عزای بزرگ مردی بی ادعا به سوگ نشاند.

موسی نوری دادستان خدوم و بی ادعای زابل روز گذشته توسط کوردلان سفاک و عوامل دست نشانده و فرمانبردار استعمار به شهادت رسید , گرچه برای مردان حق ، شهادت رزقی است که از سوی پروردگارشان میگیرند و اکنون نیز این بزرگ مرد عرصه عدالت و امنیت به خیل شهدای کربلا پیوسته و آرام گرفته است اما سیاه دلان منحرف بدانند تاریخ این مرز بوم سرشار است از به خون نشستن عزیزترین مردان و زنان پاکی که با خون خود درخت عظمت و پیروزی اسلام ناب محمدی و مکتب حقه  اهلبیت را سیراب نمودند.

بدون شک دادستان مظلوم و حق محور زابل آخرین شهید آرمانهای نظام اسلامی و عرصه عدالت و امنیت نیست و هرلحظه اتاق فکر صهیونیسم جهانی که حمایت کننده اصلی و پشت پرده جریانهای افراطی سلفی و تکفیری است برای بهترین مردم این سرزمین نقشه ای تازه طرح خواهد کرد.

اما آنانکه با ریختن خون فرزندان پاک این سرزمین سودای رسیدن به اهداف شوم خود و ایجاد فتنه و نا امنی را در سر می پرورانند بدانند که نظام اسلامی با اقتدار پاسخ این گونه شرارت ها را خواهد داد.

دادستانهای استان کرمان ، عروج ملکوتی شهید موسی نوری دادستان عمومی و انقلاب زابل که در ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین به وقوع پیوست را به حضرت ولی عصر (عج) رهبر معظم انقلاب ، ریاست قوه قضاییه و عموم ملت شهید پرور ایران و به ویژه به خانواده شهید و قضات استان سیستان و بلوچستان تبریک و تسلیت گفته و اعلام می دارد این چنین حوادثی عزم همه مسئولان ، دلسوزان نظام و مردان صحنه های قضاوت ، عدالت و امنیت را در رسیدن به اهدافشان محکم تر کرده و وظیفه شان را سنگین تر می کند.

در همین راستا  ضمن تجدید میثاق با آرمانهای مقدس حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و شهدای عدالت اعلام می داریم که  طی اقدامات قضایی قاطع و بی امان باعوامل شرارت و نا امنی و استکبار جهانی مبارزه کرده و به حول و قوه الهی تا ریشه کن کردن جرثومه های فساد از پای نخواهیم نشست.

والسلام علی من التبع الهدی

دادستانهای استان کرمان

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب