پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:56:57 - دوشنبه 29 فروردین 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام صورت گرفت؛
اطعام ۲۶۰۰پرس غذای گرم در رابر
حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی از طبخ و اطعام ۲۶۰۰غذای گرم به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام خبرداد.


به گزارش صبح رابر؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر باتبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: امام حسن مجتبی علیه السلام می فرماید: من از دنیای شما سه چیز را دوست دارم؛ آشکارا به هم سلام دادن، غذا دادن و خواندن نماز شب که متاسفانه مردم در خوابند امیدوار در سحرگاهان ماه رمضان برای نماز شب وقت بگذارند.

وی توصیه کرد: به روایت امام حسن مجتبی علیه السلام در دنیا عمل کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی اظهار کرد : بنا به روایات،اگر کسی را سر سفره افطاری قرار دهیم و روزه یک روزه دار ی را به وسیله یک طعامی باز کنید، یک برده در راه خدا آزاد کردن در پرونده عمل شما ثبت و ضبط میشود.

وی ادامه داد: طبق همین سنت اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام شب میلاد امام مجتبی (علیه السلام) ۲۰۰۰پرس غذای گرم به فقرا، ایتام و نیازمندان و بویژه دانش آموزان چهار مدرسه دخترانه شهرستان رابر در حسینیه جامع دعوت به افطاری شدندو خودشان را در مسیر رحمت الهی در ماه مبارک رمضان قرار دهند.

امام جمعه رابر همچنین گفت: امشب هم که شام میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام هست ، با دعوت افطاری ۵۰۰ نفر از اعضای ستاد نماز جمعه رابر به این سنت امام معصوم علیه السلام عمل میکنیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب