پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:31:40 - چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راهپیمایی روز قدس عمل به قرآن و حفظ شعائر الهی است/ روز قدس یاد خدا را زنده می‌کند
حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: راهپیمایی روز قدس یک حرکت زنده است اصل مهم راهپیمایی؛ عمل به قرآن و حفظ شعایر الهی است.

به گزارش صبح رابر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خصوص اهمیت راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس یک حرکت زنده است اصل مهم راهپیمایی؛ عمل به قرآن و حفظ شعایر الهی است.

وی، با بیان اینکه مواجه شدن با منکر شیوه های مختلفی دارد و یکی از این شیوه ها همین شیوه عملی و زبانی است، افزود: با حضور شما در صحنه ؛ مشرک خشمگین و کمرش می‌شکند زوال و افول آسراییل نزدیک است و به زودی شیشه عمرش خواهد شکست.

امام جمعه رابر، روز قدس را تجدید میثاق دوباره جهان اسلام با ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت و بیزاری از اسرائیل غاصب دانست و افزود: روز قدس یاد خدا را زنده می‌کند،حضور ما در راهپیمایی روز قدس حفظ شعایر الهی است.
وی با دعوت مردم همیشه در صحنه به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس و بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد وگفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مراسم راهپیمایی روز قدس از محل مسجد صاحب الزمان عج رابرتا مسجد مصلای بزرگ شهرستان رابر رأس ساعت ۱۱صبح برگزار می‌شود.


حجت الاسلام والمسلمین محمد دوست محمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان رابر در گفت و گو با خبر نگار صبح رابر، در خصوص تبیین ضرورت مشارکت های مردمی در روز قدس اظهار کرد: بیت المقدس از چند جهت برای مسلمانان دارای اهمیت است؛ نخست آنکه اولین قبله مسلمین جهان، اولین خاک ریز مبارزه با بزرگ ترین دشمن اسلام و مهم ترین عامل وحدت میان مسلمانان سراسر دنیا است.

وی ادامه داد: این اهمیت فوق العاده باعث شده است بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس بنامد، تا در این روز اهمیت بیت المقدس، جلوه گر و فریاد مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم، در سراسر جهان طنین انداز شود.

دوست محمدی گفت: تنها راه از بین بردن ظلم یا جلوگیری از پیشروی آن، مبارزه است و انتفاضه فلسطین، یکی از همین مبارزه هاست که تا به حال باعث شده است رژیم صهیونیستی به هدف نهایی خود نرسد؛ که اگر چنین می شد، دیگر فلسطینی وجود نداشت.

وی خاطر نشان کرد: تداوم انتفاضه، مقاومت جانانه ۲۲ روزه در غزه را پدید آورد این مقاومت، نماد انتفاضه است و انتفاضه، همان مبارزه با ظلمی است که روزی نماد آزادی قدس خواهد شد.


انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب