پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:04:57 - پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر به مناسبت روز جهانی قدس
فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابردر بیانیه‌ای روز قدس را نماد آزادی خواهی و ظلم ستیزی، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار و روز اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از ظلم و ستم مستکبران و تروریستهای جهانی دانستند.

به گزارش “صبح رابر“؛ فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر، در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد:روز جهانی قدس، نماد آزادی خواهی و ظلم ستیزی، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار و روز اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از ظلم و ستم مستکبران و تروریستهای جهانی به ویژه رژیم منحوس تروریست و اشغالگر قدس و حامیان آن است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَی الْمُؤْمِنینَ سَبیلاً

و خداوند تا ابد اجازه نداده که کافران کمترین سلطه‌ای بر مؤمنان داشته باشند. (نساء، ۱۴۱)

روز جهانی قدس، روز حمایت از مردم ستم‌دیده فلسطین و روز فریاد برای رهایی قبله‌ اول مسلمانان جهان از چنگال صهیونیست‌های غاصب غارتگر است.

این روز، میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانه درایت و هوشمندی امام خمینی (ره) است که بیانگر اعتقاد و پایبندی آن امام عزیز به اندیشه وحدت و انسجام امت اسلامی در مقابل زورگویان جهانی است.روز جهانی قدس، نماد آزادی خواهی و ظلم ستیزی، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار و روز اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از ظلم و ستم مستکبران و تروریستهای جهانی به ویژه رژیم منحوس تروریست و اشغالگر قدس و حامیان آن است.

در حال حاضر رژیم غاصب صهیونیستی با حقیقت غیرقابل انکار جبهه مقاومت اسلامی روبروست که این جبهه همه ابزارهای لازم را برای شکست نهایی و بیرون راندن همیشگی اشغالگران از قلب سرزمین اسلامی آماده کرده است و به لطف خداوند و هدایت امام خامنه ای (حفظه الله)، به زودی محقق خواهد شد.

اینجانبان ضمن درود به روح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، با محکوم کردن اقدامات ظالمانه صهیونیست‌ها، حمایت آمریکا و سکوت مجامع بین المللی به اصطلاح مدافع حقوق بشر را شرم‌آور می‌داند و با دعوت از عموم مردم شهیدپرورشهرستان رابر برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید می نماییم.

سرهنگ پاسدارعلیرضاخواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر

حسن شمس الدینی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب