پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

7:19:28 - پنجشنبه 8 اردیبهشت 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام دعوت امام جمعه و فرماندار رابربرای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس
امام جمعه و فرماندار رابر در پیامی مشترک روز قدس را فرصتی دوباره دانستند تا جهانیان هرچه بیش تر، از مظلومیت ملّتی بی دفاع و عمق جنایت‌ها و وحشی گری‌های اسرائیل غاصب آگاه گردند.

به گزارش “صبح رابر”؛ امام جمعه و فرماندار رابر در پیامی مشترک از مردم شهرستان رابر برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزنده و حسنه جاری بنیان گذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رکن موثری در تقویت اتحاد و انسجام بین مسلمانان و قیام آنان در برابر ظلم، تجاوز و اشغالگری است.

امروز فلسطین به مدد انتفاضه و مقاومت اسلامی و همراهی بسیاری از ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان، موفق به اثبات حقّانیّت خود و رسوایی رژیم ددمنش صهیونیستی شده و روز قدس فرصتی دوباره است تا جهانیان هرچه بیش تر، از مظلومیت ملّتی بی دفاع و عمق جنایت‌ها و وحشی گری‌های اسرائیل غاصب آگاه گردند.

ملّت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی، با درک شرایط حسّاس منطقه، پس از دوسال درگیری با بیماری کرونا ،امسال ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، هم صدا با ملّت‌های مسلمان، در راهپیمایی پرشکوه روز جهانی قدس شرکت و قاطعانه، حمایت راسخ خود را از ملّت مقاوم و مبارز فلسطین اعلام خواهد کرد.

اینجانبان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره حضرت امام راحل (ره) ، شهدای مقاومت و شهید قدس از مردم فهیم، آگاه و انقلابی زادگاه سردار دلها سپهبد شهید سلیمانی دعوت می‌کنیم تا با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود از مسلمانان فلسطین و انزجارشان را از رژیم کودک کش اسرائیل به نمایش بگذارند و نشان دهند که مقاومت، تا آزادی قدس شریف، زنده و ان شاء الله تثبیت آرمان فلسطین با شکست معامله قرن محقق خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی علیدادی سلیمانی-امام جمعه رابر

حسین آقاملایی-فرماندار شهرستان رابر

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب