پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:49:19 - پنجشنبه 22 اردیبهشت 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر خبر داد:
۲۰ گروه جهادی در رزمایش ملی جهادگران فاطمی در دهستان سیه بنوییه خدمت رسانی کردند
سرهنگ پاسدار علیرضا خواجه حسنی گفت: ۲۰ گروه جهادی به مناسبت هفته بسیج سازندگی در رزمایش جهادگران فاطمی در دهستان سیه بنوییه پر جمعیت ترین روستای این شهرستان خدمت رسانی کردند.

به گزارش صبح رابر ؛ سرهنگ پاسدار علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در حاشیه برگزاری این رزمایش در گفتگو با خبرنگار صبح رابر اظهار کرد: رزمایش سراسری جهادگران فاطمی، در شهرستان رابر همزمان با هفته بسیج سازندگی از ۱۷اردیبهشت شروع شده و تا ۲۶اردیبهشت ادامه دارد.

وی با تاکید به نقش بسیار مهم جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی افزود: در این رزمایش امروز با حضور ۲۰گروه جهادی خدمت رسانی به پرجمعیت ترین دهستان این شهرستان بالغ بر ۴هزار جمعیت شهرستان با اجرای برنامه مختلف، فرهنگی، عمرانی، درمانی با شرکت گروه‌های جهادی بسیج مهندسین کشاورزی ، دامپزشکی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج سازندگی و علمی در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر عنوان کرد: در این رزمایش علاوه بر ویزیت رایگان ۵۰۰ بیمار این دهستان و ارایه خدمات دارویی رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی، توزیع بسته‌های معیشتی ویژه خانوارهای کمتر برخوردار نیز با هدف دستگیری از نیازمندان آبرومند اجرایی شد.

سرهنگ خواجه حسنی ، خدمات علمی، آموزشی و معرفتی را از دیگر برنامه‌های رزمایش ملی جهادگران فاطمی در شهرستان رابر خواند و افزود: واکسینه ۱۰هزار طیور و ۷هزار و ۵۰۰راس دام سبک با همکاری اداره دامپزشکی و همچنین ۱۱هزار و ۴۰۰عدد فرمون روش موثر مبارزه با کرم خراط توسط گروه جهادی بسیج مهندسین کشاورزی ارائه خدمات شد.

وی اقدامات خالصانه این جهادگران شهرستان را مطلوب خواند و از مشارکت د

ر رزمایش مواسات و همدلی در ایام همه گیری کرونا به جهت تهیه بسته‌های معیشتی و کمک در احداث منازل محرومین همگام با بسیج مخلصانه تلاش کردند؛ قدرانی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر از دیگر فعالیت های این جهادگران شهرستان در این دهستان؛ توزیع بسته های معیشتی، ساخت یک منزل محروم و ساخت یک سالن عام المنفعه برشمرد و گفت: مسئولین شهرستان رابر نیز همچون سایر گروه‌های جهادی با سرکشی از مناطق مختلف شهرستان پای کار هستند و برای رفع آلام مردم در حد توانشان کمک می‌کنند.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب