پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:25:00 - یکشنبه 19 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سیاه نمایی از اوضاع اقتصادی کشور باعث بروز آسیب هایی در سیاست خارجی به ویژه مذاکرات هسته ای شد
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شکل بیان برخی در داخل کشور در مورد مشکلات اقتصادی، به شکلی بود که خواسته یا ناخواسته سیاه نمایی از اوضاع اقتصادی کشور باعث بروز آسیب هایی در سیاست خارجی به ویژه مذاکرات هسته ای شد. محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در […]

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شکل بیان برخی در داخل کشور در مورد مشکلات اقتصادی، به شکلی بود که خواسته یا ناخواسته سیاه نمایی از اوضاع اقتصادی کشور باعث بروز آسیب هایی در سیاست خارجی به ویژه مذاکرات هسته ای شد.

محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی دانا، در خصوص تأثیر سیاه نمایی ها که از سوی برخی از رسانه های اصلاح‌طلب انجام گرفت، بر نتیجه مذاکرات انجام شده در ژنو اظهار داشت: با توجه به نگاه مقام معظم رهبری در بحث پیگیری موضوعات مذاکرات هسته ای و سیاست خارجی، باید همزمان با پیگیری موضوعات درحال مذاکره مانند هسته ای، حقوق بشر و … که دشمنان ما از این طریق فشار را بر جمهوری اسلامی وارد می کنند، به تقویت توانمندی های داخلی با اولویت مباحث اقتصادی بپردازیم؛

وی افزود: اگر می‌خواهیم موفقیت های قابل توجهی را در بحث دیپلماسی داشته باشیم، نباید همه تمرکز خود را بر موضوع دیپلماسی وسیاست خارجی بدون توجه به داخل قرار دهیم.

نائب رئیس دوم کمیسیون اقتصادی در مجلس خاطرنشان کرد: این موضوع اهمیت دارد که توانمندی درونی کشور را باید تقویت کنیم؛ در این صورت نه تنها به حل مشکلات مردم می پردازیم، بلکه به تیم مذاکره کننده کمک کنیم تا با دست پر و توانمندی بیشتر بتوانند در عرصه دیپلماسی خارجی حضور یابد.

پورابراهیمی خاطرنشان کرد: آن چه که در حال حاضر به نظر می رسد این است که اگر برخی در کشور در خصوص بیان موضوعات در مباحث اقتصادی به نحوی اقدام کنند که یک تصویر نامناسب از اوضاع اقتصادی کشور به تصویر بکشند قطعا آثار منفی هم در داخل و هم بر مذاکرات هسته ای را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: شکل بیان برخی از مسئولان به شکلی بود که خواسته یا ناخواسته با سیاه نمایی از اوضاع اقتصادی کشور باعث بروز آسیب هایی در سیاست خارجی به ویژه مذاکرات هسته ای شد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب