پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:37:06 - یکشنبه 8 خرداد 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قول مساعد معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی برای رفع موانع جاده مستقیم رابر_کرمان
معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی عصر امروز در بازدید از پروژه جاده مستقیم رابر_کرمان قول مساعد رفع موانع موجود این پروژه را درجلسه جمع‌بندی استان داد.

به گزارش صبح رابر ، امیر محمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی به همراه نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار رابر، حاجی زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان از پروژه جاده مستقیم رابر_ کرمان بازدید و قول مساعد رفع موانع موجود این پروژه را درجلسه جمع‌بندی استان داد.

در این سفر کوتاه امیرمحمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه وشهرسازی به همراه هیأت همراه باحضور در روستای قنات ملک به مقام شامخ شهدای قنات ملک ادای احترام و بر مزار والدین سردار دلها فاتحه قرائت کردند.

این سفر با پیگیری محمدی نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی جهت بررسی راه های مواصلاتی شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه و همچنین پیش بینی اعتبارات مورد نیاز در جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام زیر بنایی (در حوزه راه) شهرستان های مذکور انجام شده است.

گفتنی است؛ فرماندار شهرستان رابر در این دیدار مشکلات حوزه راه وشهرسازی شهرستان را مطرح و مکتوب جهت رسیدگی به وی ارائه کرد و نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه درمجلس شورای اسلامی نیز قول پیگیری داد.


انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب