پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:24:17 - جمعه 13 خرداد 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسابقات استانی تیراندازی به اهداف پروازی (تراپ) در روستای کهنوج رابر برگزارشد
به مناسبت هفته محیط زیست و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای محیط بان مسابقات استانی تیراندازی به اهداف پروازی(تراپ) در روستای کهنوج و گرینوئیه رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر”؛صبح امروزبه مناسبت هفته محیط زیست و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای محیط بان مسابقات استانی تیراندازی به اهداف پروازی(تراپ) با حضور امام جمعه رابر،نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، فرماندار، رئیس محیط زیست، جمعی ازمسئولان و مردم شهرستان رابر در روستای کهنوج از توابع بخش هنزا برگزار شد.

 اسحاق منظری توکلی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رابرهدف از برگزاری این مسابقات به منظور فرهنگ سازی در نه گفتن به شکار و حیات وحش برشمرد و گفت: دراین دوره از مسابقات ۵۴تیرانداز از شهرستان های کرمان،رابر، بافت، سیرجان، عنبرآباد، جیرفت، بم ،کهنوج، شهربابک به رقابت پرداختند.

وی افزود: پس ازیک رقابت تنگاتنگ علیرضا کریمقاسمی از رابر، محمد قرشی از جیرفت، محسن زید آبادی از سیرجان، رحیم محمودی از شهر بابکو آریامحمودی از کهنوج به ترتیب نفرات اول تاپنجم شدند و جوائزی به این تیراندازان اهدا شد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب