پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:41:46 - یکشنبه 19 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طرح نظارت بر ذبح ایام تاسوعا و عاشورا در شهرستان رابر
مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان رابر از تشدید نظارت بر ذبح دام‌های نذری در تاسوعا و عاشورای حسینی در این شهرستان خبر داد. به گزارش ” صبح رابر “فاطمه موحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابر اظهار داشت: طرح نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی دام‌های قربانی طبق روال هر ساله در ایام تاسوعا […]

مدیر شبکه دامپزشکی شهرستان رابر از تشدید نظارت بر ذبح دام‌های نذری در تاسوعا و عاشورای حسینی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تشدید نظارت بر ذبح دام‌های نذری در تاسوعا و عاشورا

به گزارش ” صبح رابر “فاطمه موحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابر اظهار داشت: طرح نظارت بر ذبح شرعی و بهداشتی دام‌های قربانی طبق روال هر ساله در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و به منظور تامین گوشت سالم و حلال به اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: به منظور اجرای این طرح اکیپ‌های ثابت و سیار دامپزشکی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در قالب شیفت‌های کاری سازماندهی و پاسخگوی سؤالات شهروندان هستند.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان رابر ابراز داشت: در این طرح یک اکیپ ثابت و یک اکیپ سیار در روز تاسوعا و عاشورا بر ذبح شرعی دام‌‌های قربانی نظارت دارد و این اکیپ‌ها از ساعت هفت تا ۲۱ به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

موحدی بیان داشت: این اکیپ‌ها شامل دامپزشکان، کارشناسان، کاردان‌ها و تکنیسین‌های دامپزشکی و بهداشتی گوشت و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه و ناظران شرعی هستند.

وی تصریح کرد: در این راستا شبکه دامپزشکی شهرستان رابر به‌ عنوان متولی بهداشت فرآورده‌های خام دامی، علاوه بر برخورد با موارد غیرمجاز کشتار دام در سطح معابر عمومی همه مراکز مرتبط با دیگر فرآورده‌های خام دامی را نیز کنترل می‌کند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب