پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:04:26 - جمعه 20 خرداد 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آب رابر همت مسئولان استانی را می‌طلبد/ جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه زیر بار خواسته شیطانی استکبار جهانی نخواهد رفت
حجت‌الاسلام علی علیدادی سلیمانی گفت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه زیر بار خواسته شیطانی بالاخص استکبار جهانی آمریکای جنایت کار نخواهد رفت.

به گزارش صبح رابر؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تبریک ولادت با سعادت امام هشتم علی بن موسی الرضا علیه السلام از مهمترین جلوه های امام رضا علیه السلام را رفتار مردم داری با مردم دانست و گفت: در تاریخ نمونه های متعدد از سیره مردم داری امام رئوف نقل شده است.
وی، با بیان اینکه از ویژگی های شاخص امام رضا علیه السلام با مردم زندگی در کنار مردم خواند و افزود: امام رئوف خواسته و مشکلات مردم، فقرا و افراد جامعه را برطرف می کرد.

خطیب جمعه رابر با توصیه به سیره عبادی و اجتماعی امام رئوف تاکید کرد: ازسیره امام رضا علیه السلام اهمیت به نماز اول وقتو مردمی بودن است، ضرورت مردمی بودن مسئولان و مدیران این که به سیره امام رئوف عمل کنند.

وی با اشاره به خطبه ۱۶۰نهج البلاغه اظهار کرد: محبوبترین بنده کسی به نبی بزرگوار اسلام اقتدا کند.

خطیب جمعه رابر با اشاره به ۷ توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سی و سومین سالگرد امام خمینی رضوان الله تعالی علیه گفت: نگذارید از انقلاب هویت زدایی کنند و حقیقت انقلاب ما را واژگون کند، توصیه همگانی در عرصه های مختلف این است امام روح این انقلاب است، نگذارید یاد امام در جامعه کمرنگ و تحریف کنند و نگذارید خط و مکتب امام تحریف شود.
وی خطاب به مؤمنین و مومنات افزود: نگذارید زندگی غربی وارد سبک زندگی دینی شما شود، دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنید و نگذارید جنگ روانی دشمن در کشور تاثیر گذارد ، از سرمایه های ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره بگیرید، نگذارید دشمن وانمود کنند کشور به بن بست رسیده است.
خطیب جمعه رابر با بیان اینکه دشمنان ما در صدد تخریب مسئولان انقلابی هستند گفت: وظیفه قدر شناسی وظیفه سنگینی است.
وی ادامه داد: باید از مسئولان قدر شناسی کرد از رییس جمهور و اعضای هیأت دولت ، معاون و وزیر کشور که همگام با مردم در هر حادثه دلخراش و اتفاقی بود در کنار مردم حضور پیدا کردند از حادثه دلخراش آبان گرفته تا حادثه دلخراش زائران علی بن موسی الرضا علیه السلام که در کنار مردم بودند از این مدیران مردمی و انقلابی قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به تقسیم کار آمریکا، اروپاو رژیم صهیونسیتی با میدان داری آژانس هسته ای گفت: با ادعای قانع نشدن از پاسخ های ایران در برابر برخی از آنان پرونده هسته ای جمهوری اسلامی را به شورای حکام برده و پیش نویس قطعنامه ای به تصویب و ایران را محکوم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: در بازی جدید تمرکز جبهه استکباری بر نقاط قوت ایران یعنی برجام موشکی و منطقه ایست و به بهانه های گوناگون مطرح می‌شود جدید ترین آنها حذف سپاه پاسداران از فهرست توریست اما سپاه قدس باید در لیست تروریست بماند.

وی ادامه داد: باقی مانده نام سپاه قدس در لیست تروریست این است؛ باطن خبیث خواسته های دشمن برملا شده و هدف آنها که حضور منطقه ای ایران، بسته شدن دست جمهوری اسلامی ایران در حمایت از هم پیمانان منطقه ای ایران دچار چالش گردد و همه هدف اینکه ایران دست بسته بماند و جمهوری اسلامی ایران به کشورهای مقاومت کمکی نکند.

خطیب جمعه رابر گفت: وقتی ایران با باقیماندن نام نیروی قدس در فهرست تروریست رضایت دهد عملاً و رسماً حضور منطقه‌ای خود را نفی کرده است.

وی افزود: طبیعی است جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه زیر بار خواسته شیطانی بالاخص استکبار جهانی آمریکای جنایت کار نخواهد رفت.

خطیب جمعه رابر افزود: جمهوری اسلامی ایران در این مرحله هم هر گونه نقشه پلیدی از سوی استکبار جهانی، آمریکا و شرکایش اروپا و آژانس هسته ای طراحی می شود با قاطعیت به این خواسته های نامشروع برخورد می کند و اجازه دخالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداده و نخواهد داد .

وی بیان کرد: تمام توان تمرکز دولت مردان به رفع تحریم است اما زیر بار خواسته های نامشروع نخواهد رفت.

خطیب جمعه رابر گفت: سپاه قدس خدماتی به کشورهای مقاومت کرده و زمینه ای را ایجاد میکند برای فراهم شدن منجی عالم بشریت که استکبار جهانی از این زمینه و مقدمات ظهور در هراس است.

وی ادامه داد: به فضل الهی سربازان نائب امام زمان علیه السلام با قاطعیت کشور های مقاومت تجهیز می‌کند فرمانده سید الشهدای مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی خون مقاومت را در رگ های کشورهای مقاومت ایجاد کرده و این کشورهای مقاومت را به این بالندگی رساند.

وی، خطاب به مدیران و مسئولان استانی گفت: مدیران مسئولان استانی به رابر توجه ویژه داشته باشد زادگاه شهید سلیمانی شرایط آن ندارد که آب جیره بندی شود با توجه به اینکه ۶ماهه اول سال آب تقسیم بندی می‌شود بخشی از روستاها مثل دهستان سیه بنویسه با ۴ هزار جمعیت با بی آبی مواجه است این وظیفه مدیران و مسئولان استانی را سنگین می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: بخشی متوجه مدیران شهرستانی تلاش میکنند اما لازمه تلاش کوشش به جد مسئولان استانی مدیران شهرستانی را تنها نگذارند، آب رابر همت مسئولان استانی می طلبد.

انتهای پیام /

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب