پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:30:40 - دوشنبه 20 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تصادف یک دستگاه اتوبوس با تریلی دیروز در محور کرمان -بم ۱۹ کشته و زخمی داشت
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از کشته و زخمی شدن ۱۹ نفر در تصادف امروز عصر یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور کرمان – بم خبر داد. به گزارش ” صبح رابر”  سرهنگ احمد حجت‌آبادی شامگاه یکشنبه جاری در مسیر برگشت از عیادت مجروحین تصادف اظهار کرد: ساعت ۱۵ بعدازظهر یک‌شنبه یک […]

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان از کشته و زخمی شدن ۱۹ نفر در تصادف امروز عصر یک دستگاه اتوبوس با تریلی در محور کرمان – بم خبر داد.

به گزارش ” صبح رابر”  سرهنگ احمد حجت‌آبادی شامگاه یکشنبه جاری در مسیر برگشت از عیادت مجروحین تصادف اظهار کرد: ساعت ۱۵ بعدازظهر یک‌شنبه یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از یزد به سمت زاهدان در حرکت بوده است، با یک دستگاه تریلی برخورد می‌کند.

6555t

 وی با بیان این‌که علت این حادثه سبقت اتوبوس و منحرف شدن آن به سمت چپ جاده و رخ به رخ شدن آن با تریلی بوده است، گفت: این تصادف در ۵۵ کیلومتری محور بم – کرمان رخ داده که سه نفر راننده اتوبوس و تریلی و یک نفر سرنشین اتوبوس در دم جان باختند.

 سرهنگ حجت‌آبادی افزود: ۱۶ نفر از سرنشینان این اتوبوس مجروح شدند که دو نفر ایشان متاسفانه در مسیر انتقال به بیمارستان فوت کرده و با سه نفر راننده، مجموع تلفات این حادثه به پنج نفر رسیده است.

 رییس پلیس راه استان کرمان ادامه داد: از ۱۴ مجروح دیگر، دو نفر آنها وضعیت خوبی ندارند و ۱۲ نفر بقیه به صورت سرپایی مداوا شدند.

 وی با بیان این‌که بنده خود به بیمارستان بم رفته و از نزدیک در جریان وضعیت مصدومین قرار گرفتم، از وقوع این حادثه ابراز تاسف کرده و به خانواده فوت‌شدگان تسلیت گفت.

 وی بر رعایت مقررات رانندگی توسط رانندگان نیز تاکید کرد.

منبع: ایسنا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب