پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:29:43 - جمعه 7 مرداد 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پدر شهید سید ابراهیم حسینی به فرزند شهیدش پیوست
سیدمحمود حسینی پدر شهید والامقام سید ابراهیم حسینی به دیار باقی شتافت

به گزارش صبح رابر؛ محمد حسینخانی در یادداشتی نوشت: سید محمود حسینی پدر شهید والامقام سید ابراهیم حسینی را از کودکی به واسطه همسایگی با مرحوم پدربزرگم؛ شراکت و همراه بودن در مزارع صباباد و پشته سلیمان و دوستی، صمیمی تر از برادر با پدرم؛ او را کامل می شناسم و به نوعی نمک پرورده ایشان هستم.

سادگی، یکرنگی، صفا و صمیمیت از صفات مشترک همه سادات عزیز است که در این سید جلیل القدر نمود بیشتری داشت؛ ضمن آنکه خنده رویی، خوش برخوردی، بی تکلفی و ملاطفت با کودکان و نوجوانان از صفات نیکوی بارز این مرحوم بود.

امروز که خبر درگذشتش را شنیدم ناخودآگاه ذهنم به صفحات خاطرات کودکی، نوجوانی و جوانی ام گسیل شد؛ صفحاتی که مملو از خاطرات شیرین این مرد همیشه خندان است.

مهرماه و فصل گردوتکان، میعاد هرساله دورهمی صمیمی کشاورزان و اربابان مزرعه صباباد در گردوهای ششدانگی بود؛ در بین جمعیت و هنگام کار، خنده ها و قهقهه های از ته دل آقاسیدمحمود بود که همه را به وجد می آورد و این خنده نشان از صفای باطن داشت؛ یادش به خیر؛ همگی همواره متقاضی تکرار خنده های خاص و شیرینش بودیم.

دوستدار اهل بیت(ع) بود؛ اهل رزق حلال بود؛ مردم دوست بود و همه خصائص نیک دیگر که با کارنامه ای مشحون از نیکنامی بار سفر بست.

بعدها هم به واسطه همرزمی و همکلاسی با فرزند شهیدش ارتباطمان همواره برقرار بود.

خلاصه طی این روزها و سالیان چیزی جز خوبی(ما رأیت الا جمیلا) از این مرد بزرگوار، محب اهل بیت و فرزند رشید شهیدش ندیدم.

انشاءالله که مورد شفاعت فرزند شهیدشان بوده و با جد عظیم الشانشان یعنی سرور و سالار شهیدان محشور باشند.

     انتهای پیام/

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب