پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:30:59 - جمعه 14 مرداد 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم شیرخوارگان حسینی یک فراخوان بین المللی است
حجت‌الاسلام والمسلمین روح اله امینی گفت: این مراسم یک فراخوان بین المللی است در سراسری دنیا مخصوص شیعه و ایران نیست سایر ادیان و مذاهب این مراسم را برگزار می‌کنند.

به گزارش صبح رابر؛ همایش شیرخوارگان حسینی در مسجد مصلای حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین روح الله امینی امام جمعه سابق رابر در همایش شیرخوارگان حسینی رابر گفت: شهدا هرگز فراموش نمی شوند چون امامزادگان فراموش نمی شوند، چون امام حسین علیه السلام فراموش نمی‌شود.
وی ادامه داد: مراسم شیرخوارگان حسینی سالیان متمادی برگزار می‌شوددر تولد این مراسم کسی فکر نمی‌کرد آنقدر با عظمت در دنیا جلوه کند باب الحوائج سند بی گناهی امام حسین علیه السلام، این مراسم که روح آزادگان جهان را بیدار کرده و به تلاطم انداخت.
امینی گفت: پاک ترین، زیباترین، نرمترین و سیاسی ترین مراسمی در عالم اتفاق می افتاد مراسم شیرخوارگان حسینی است.
وی مراسم شیرخوارگان حسینی را فطری خواند و گفت: این مراسم سیاسی، عارفانه و مجاهدانه است چنین پدیده ای لازمه دوران قبل از ظهور و ضرورت جامعه اسلامی ما پدیده شیرخوارگان است.
امینی اظهار کرد: این مراسم یک فراخوان بین المللی است در سراسری دنیا مخصوص شیعه و ایران نیست سایر ادیان و مذاهب این مراسم را برگزار می‌کنند.
وی، این مراسم در راستای شناساندن عاشورا و امام حسین علیه السلام به جهان دانست و افزود: این مراسم لازم است، باید جامعه بشری اول امام حسین علیه السلام را بشناسد، وقتی امام زمان خودش را پسر امام حسین علیه السلام معرفی میکند، این حرکت زیبا و مردمی، سیاسی عارفانه ، مجاهدانه به شدت مورد نگرانی دشمنان اهل بیت علیه السلام دشمنان انقلاب اسلامی و مکتب اسلام واقع شده است.

امینی، با بیان اینکه دشمنان مراسم شیرخوارگان حسینی را بمب خطرناک می‌دانند، افزود : یک سرباز کوچک شش ماهه امام حسین علیه السلام اینجوری لرزه بر اندام کاخ نشینان عالم و یزیدیان زمان انداخته است.

وی بیان کرد: مراسم شیرخوارگان حسینی یک حرکتی لازمه قبل از ظهور است برای ساختن نسل حسینی، پشتیبانی نظام و اصل ظهور مهدویت است.
وی ادامه داد: همایش شیرخوارگان حسینی لازمه نسلی برای سربازان امام زمان علیه السلام است، افزود : نسل یعنی لشکرهای باید با یک پارامترها و ویژگی خاصی تربیت شود تا سربازان برای دوران ظهور و پشتیبانی حضرت صاحب(ع) شوند.

وی، اولین ویژگی را خانواده حسینی خواند و افزود: تا خانواده حسینی اتفاق نیفتد جامعه حسینی و نسلی حسینی اتفاق نمی‌افتد و پشتبانی ظهور نخواهد بود.
امینی، همچنین به شاخصه ها و ویژگی یک نسل حسینی جامعه اسلامی پرداخت.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب