پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:13:54 - شنبه 15 مرداد 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در یادواره شهدای دهستان سیه بنوییه مطرح شد؛
شهدا هویت و شناسنامه ایران است
صمداله محمدی گفت: شهدا هویت و شناسنامه ایران است ، شهدا باب‌الحوائج هستند و یادواره شهدا در واقع راهواره شهداست و باید راه، منش و روش شهدا و خانواده‌های شهدا را ادامه دهیم.

به گزارش صبح رابر؛ همزمان با شب تاسوعای حسینی یادواره شهدای والامقام روستای سیه بنوئیه با حضور صمدالله محمدی نماینده مردم شریف شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه، جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه سابق رابر و مداحی ایرانمنش در مدرسه جعفر طیار دهستان سیه بنوئیه برگزار شد.

صمدالله محمدی نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: حاج قاسم سرباز ولایت و ذوالفقار رهبری بودچرا که ولایت گذرگاه بهشت است.

وی اظهار کرد: شهیدسپهبد حاج قاسم سلیمانی نه تنها در زمان جنگ، بلکه در زمان بروز حوادث طبیعی، مانند سیل و زلزله و هر کجا که احساس می کرد مردم نیازمند به کمک هستند؛ به کمک مردم می شتافت.

نماینده مردم شریف بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهید، باران رحمت الهی است که به زمین خشک جانها، حیات دوباره می‌دهد و شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است.

محمدی تأکید کرد: اگر جامعه اسلامی عزتمند است این عزت به سبب جهاد شهدای در راه خدا است و اگر در جامعه بخواهیم همواره عزتمند باشیم باید فرهنگ شهادت را در جامعه حفظ کنیم.

وی شهدا را هویت و شناسنامه ایران دانست و افزود: شهدا باب‌الحوائج هستند و یادواره شهدا در واقع راهواره شهداست و باید ادامه دهنده راه، منش و روش شهدا و خانواده‌های شهداباشیم.

وی، در پایان ضمن تکریم خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و رزمندگان، از زحمات تمامی دست اندرکاران برپایی این یادواره باشکوه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب