پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:41:32 - شنبه 22 مرداد 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در دیدار صمیمی نماینده رئیس جمهور با مردم هنزا مطرح شد؛
اجازه نمی‌دهیم مردم در سختی باشند/ هیچ بخش رابر در شان مردمانش نیست
علی سلاجقه گفت: اجازه نمی‌دهیم مردم در سختی و مرارت باشند دولت با همه گرفتاری که دارد دربطن مردم آماده حل مشکلات شماست؛ بگذارید یکپارچگی شهرستان با روحیه جهادی شما حفظ شود.

به گزارش صبح رابر، در ادامه سفر دکتر علی سلاجقه نماینده رییس‌جمهور در شهرستان رابر به بخش هنزاسفر کرد و در دیدار مردمی با گرامیداشت یاد و خاطر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای بخش هنزا، گفت: گوشه گوشه بخش هنزا شهرستان رابر را خوب می شناسم بچه های هنزا در جنگ و سازندگی در صف مقدم بودند.

وی افزود: این شهرستان نوپاست هیچ بخش آن در خور شان مردمانش نیست، در هیچ بخش شهرستان رابر توسعه ایجاد نشده است .

سلاجقه بیان کرد: اکنون دولت پیش شما با تمام قوا و افتخار آمده است بعد از نماز جمعه بافت وظیفه خودم دانستم ما همه وصل به هم هستیم دولت دنبال شعار دادن نیست دنبال حل مشکل است از این رو امام جمعه و فرماندار در صف خدمت دنبال حل مشکل هستند.

وی افزود: بنده همه مسایل انتقال می دهم شهرستان رابر هیچ زیرساختی ندارد زیر ساخت ها، جاده ها، معدن درآلو را پیگیری کردیم با حضور فرماندار و وزیر کشور، بحث ابلاغ خط مرزی، آب شرب ، بندهای خاکی آبخیز داری این کار انجام داده شد.

نماینده تام الاختیار هنزا با بیان اینکه شرایط سرما اینجا را میدانم، گفت: اجازه نمی‌دهیم مردم در سختی و مرارت باشند دولت با همه گرفتاری که دارد دربطن مردم آماده حل مشکلات شماست؛ بگذارید یکپارچگی شهرستان با روحیه جهادی شما حفظ شود و پاسخگویی شما باشیم چرا که تکلیف ما همین است.

وی، همچنین به نبود بهداشت و درمان هنزا، اشاره کرد و افزود: یک دستگاه لودر به بخش هنزا داده می شود مطمئن باشد ما در کنار شما هستیم.

سلاجقه با اشاره به نشست وزرا در تهران روز یکشنبه و مطرح کردن مشکلات شهرستان رابر گفت: شهرستان رابر پایگاه بین المللی مقاومت است تخت تشتک با حفظ محیط زیست محل فرود زوار شود مردم باید از برکات هنزا استفاده کنند و هنزا از این بن بست خارج شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان رابر هیچ زیر ساختی وجود ندارد، جاده، آب، زیرساخت های بهداشتی جزو اولویت های ماست و همین جا سلام ریاست جمهوری را به شما می رسانم و مطمئن باشید همه مسائل را پیگیری می کنیم.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب