پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:28:50 - پنجشنبه 23 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عزاداری حسینی در روز عاشورا در شهرستان رابر به روایت تصویر
االسلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین وعلی اصحاب الحسین.در عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) ایران اسلامی در غم شهادت جانسوز پسر فاطمه (س) غرق در ماتم و عزا شده است.رابرهم امروز کربلا بود. به گزارش ” صبح رابر ” مردم عزادار رابر همزمان با  سراسر ایران اسلامی با حضور در […]

االسلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین وعلی اصحاب الحسین.در عاشورای اباعبدالله الحسین (ع) ایران اسلامی در غم شهادت جانسوز پسر فاطمه (س) غرق در ماتم و عزا شده است.رابرهم امروز کربلا بود.

به گزارش ” صبح رابر ” مردم عزادار رابر همزمان با  سراسر ایران اسلامی با حضور در مراسم‌های عزاداری از نخستین ساعات صبح عاشورای سال ۹۲ خود را آماده کردند تا باری دیگر با حسین(ع) اسوه ایثار، تقوا، شهادت و شهامت وداع کنند و در سوگ او و ۷۲ یارش که مظلومانه به شهادت رسیدند، خون گریه کنند. امروز آسمان رابر هم در عزای حسین گریست.

ارادتمندان به عاشورا و امام حسین(ع) در دهمین روز ماه حزن و ماتم با برگزاری آیین‌ها و مراسم‌های عزاداری هر کدام به نوعی به خاندان عصمت و طهارت ابراز ارادت کردند و تا مصلای امام خمینی (ره) در غم شهادت پسر فاطمه(س) به سر و سینه زدند.

امروز عزای اشرف اولاد آدم با حرکت هیئت های عزادار  درخیابان ها که  لحظه به لحظه به تعداد جمعیت عزادارن حسینی  اضافه می شد  بر سرو سینه می زدند سوزناک در عزای حسین می گریند .

امروز عاشورا روزی به وسعت تاریخ روزی که کلام عاشورایی با قلب با احساس پیرو جوان و کودکان هم در عاشورا بی تاب است . «کل یوم عاشورا کل ارض کربلا »

نماز ظهر عاشورا با حضور گسترده عزاداران حسینی و دسته ها و هئیات مذهبی به یاد آخرین نماز سید سالارشهیدان در مصلی امام خمینی (ره)  به جماعت  اقامه کردند .

آمده ای کدام کتاب عاشورا را خریدار باشید . :کتاب وفاداری ، کتاب معرفت ، کتاب مهربانی ، کتاب عشق

بگو برای ما اگر نی ها قلم می شدند،برای تاریخ  چه می نوشتن؟

بگو اگر سرها  لب می گشودند، جه می گفتن؟

بگو  اگر علی اصغر بر زبان آمده بود، چه می گفت ؟

بگو اگر نصویری از علی اکبر  حسین بود،  زمین صبر ماندن داشت؟

بگو عباس چگونه آب را شرمنده کرد؟

بگو از صبر زینب  از سکینه از رباب بگو از اسارت؟

بگو از حسین روح فدا ؟

حسین جان داد، تا نماز بماند، حسین رفت، تا نماز بماند، هر جا عزادری حسین است خون حسین پس از ۱۳ قرن می جوشد و راه را نشان

می دهد .

 گزارش تصویری از عزاداری حسینی در رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب