پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:25:32 - سه شنبه 1 شهریور 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسیول سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان:
داشتن بصیرت رمز محبوبیت حاج قاسم بود
قربانی گفت: بصیرت حاج قاسم رمز محبوبیت حاج قاسم سلیمانی بود.

به گزارش صبح رابر؛ نشست سیاسی با حضورمسئول سیاسی سپاه ثارالله، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در جمع بسیجیان در سالن سردار دلها برگزار شد.

قربانی مسئول سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان در این نشست با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی گفت: به شهید سلیمانی به عنوان مکتب درس آموز نگاه کنید چرا که بصیرت حاج قاسم گره های بسیار بزرگی از کار نظام و انقلاب گشود.

وی بصیرت حاج قاسم را رمز محبوبیت حاج قاسم دانست و اظهار کرد: بصیرت حاج قاسم تقوا، خلوص نیت ، یک دیپلمات کار کشته و تنها یک فرد نظامی نبود پوتین یک سیاستمدار خارجی عاشق خلوص نیت حاج قاسم می‌شود.

قربانی با اشاره به اهمیت بصیرت و بصیرت حربن یزید ریاحی گفت: به سلاح بصیرت در جنگ روایت ها مسلح شویم.

وی افزود: بصیرت یعنی اینکه بدانیم چرا اکنون دست روی شهدای مدافع حرم گذاشتند، جای مظلوم و ظالم عوض می‌شود.

قربانی با اشاره به اهمیت سخن مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین تاکید کرد: با توجه به تأکید ویژه ای مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین در سالروز ولادت حضرت زینب در دیدار با پرستاران فرمودند: واقعیت ها را روایت کنید.

وی ادامه داد: اگر بصیرت و سواد رسانه ای نداشته باشیم در فضای مجازی شبهات و هجمه هارا باور میکنیم و منتشر میکنیم.

قربانی با بیان این دعا که خداوند ما را از سربازان جهاد تبیین قرار دهد، گفت: مسئولیت ما خیلی سنگین است چون به عنوان بسیجی و پاسدار انقلاب هستیم.

وی ادامه داد: نگرانی از چالش های آینده کشور موضوع حساس مهم و حیاتی است.

قربانی، سه شاخص برای سنجش قدرت یک کشور در حوزه جمعیت شناسایی را قدرت اقتصادی و نظامی و قدرت ژئوپولتیک خواند و افزود: وجه مشترک داشتن نیروی جوان است.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب و نقشه راه گفت: بیانیه گام دوم انقلاب خواسته تمدن نوین که بحث جمعیت دغدغه مقام معظم رهبری است.

قربانی، تهدید جمعیت در اواخر دهه ۶۰و اوج آن دهه هفتاد با شعار فرزند کمتر زندگی بهتر ضربه بزرگی خورد بیان کرد: هر چند زمان از دست دادیم ۱۰ سال پیش تهدید نسل در کشور یک اشتباه بزرگ بود، نرخ رشد جمعیت از سال ۱۳۶۵تا سال ۱۴۰۱رو به کاهش است.

وی با بیان دو پارامتر مهم در افزایش جمعیت گفت: ازدواج و فرزند آوری از پارامترهای مهم افزایش جمعیت است.

قربانی با اشاره به فرمایش امام علی علیه السلام در مورد دو نعمت سلامتی و امنیت گفت: به برکت خون شهدا از امنیت این نعمت بزرگ برخوردداریم، اما ناشکر هستیم ، توکل ما به خدای متعال کم شده است.

وی بر تشویق جوانان به ازدواج و فرزند آوری تاکید کرد و افزود: براساس آمار تا سال ۱۴۰۰به همین منوال پیش برویم با چالش بزرگی به عنوان سالمندی جمعیت در کشور مواجه میشویم که این تهدید مساوی با تهدید امنیت ملی و مشکل در نیروی کار کشور است.

قریانی با بیان اهمیت و ظیفه مهم سفیران و سربازان جهاد تبیین گفت: در جهاد تبیین با رویکرد مردمی و انقلابی بخشی از دغدغه رهبر برطرف کنیم و بار سنگینی را از دوش نظام برداریم و آینده روشنی برای نظام و انقلاب رقم بزنیم.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب