پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:10:13 - سه شنبه 22 شهریور 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد
در جلسه شورای اداری شهرستان رابر، برنامه ریزی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس اعلام شد.

به گزارش صبح رابر؛ صبح امروز جلسه شورای اداری این شهرستان با محوریت برنامه ریزی برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزارشد.

حسین آقاملایی فرماندار شهرستان رابر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس وتسلیت ایام اربعین حسینی گفت: پیاده روی میلیونی اربعین حسینی از برکات دفاع مقدس است.

وی افزود: کشوری که هشت سال با ایران درجنگ بود اکنون به برکت نظام جمهوری اسلامی باروی باز از زائران این کشور استقبال می کند.

حسین آقاملایی با تاکید برگرامیداشت هفته دفاع مقدس و ترویج سیره و روش شهدا بویژه شهدا دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یکی از برگ های زرین جمهوری اسلامی است که رزمندگان ما هشت سال با دست خالی در مقابل زورگویی های استکبارجهانی ایستادگی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشورمان به تاراج بیگانگان رود.


وی، روحیه شجاعت و جوانمردی، بی اعتنایی به دنیا، شهادت طلبی برگرفته از مکتب عاشورا و ولایت پذیری را از ویژگی های بارز رزمندگان دوران دفاع مقدس دانست و افزود: باید با ترویج سیره و روش شهدا در هفته دفاع مقدس و سایر مناسبت ها این ویژگی ها را به نسل جوان منتقل کنیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری ۲ یادواره شهدای شهرستان رابر به میزبانی پایگاه مالک اشتر و یادواره شهدا روستای باب گلوئیه خواستار همکاری بیش از پیش مسئولین با دست اندرکاران یادواره ها و حضور پر رنگ مردم در این مراسمات معنوی شد.
سرهنگ علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر نیز، در این جلسه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در ۲۰۰سال اخیر تنها جنگی که برعلیه کشور ما انجام و یک وجب از خاک کشورمان جدا نشد دوران هشت سال دفاع مقدس بارهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی و بواسطه دلاور مردی های شهدا و رزمندگان این دوران انجام شد که نشان‌دهنده عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

وی، با اشاره به برنامه ها گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان و اهمیت فضاسازی شهر گفت: استماع سخنان مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانسی، رژه خودرویی، گلباران وادای احترام به مقام شامخ شهدا، دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، دیدار با امام جمعه، برگزاری دعای کمیل، خدمات رایگان پزشکی به محرومین در قالب گروههای جهادی، تجلیل ازکادر درمان، اعزام راویان به مساجد و مدارس، نذرخون وبرنامه های مناسبتی از برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان رابراست.


انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب