پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:11:24 - یکشنبه 27 شهریور 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امروز جهاد تبیین ما برداشتن موانع اقتصادی است
حجت الاسلام مهدی طائف گفت: کشور ما به لطف خداوند و ایثار شهدا در بحث نظامی و امنیتی در منطقه بسیار قدرتمند است اما امروزه جهاد تبیین ما برداشتن موانع اقتصادی است.

به گزارش صبح رابر؛ یادواره سرداران، سیدالشهدای جبهه مقاومت، ۷شهید گمنام و۳۵۰شهید شهرستان رابر به میزبانی شهدای پایگاه مالک اشتر این شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام طائب رئیس قرارگاه بصیرتی عمار برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سید الشهدای جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: بنا بر آیات و روایات شهدا زنده هستند و نزد خداوند خود روزی می خورند.

وی افزود: این ماندگاری، ماندگاری روح است و دشمنان تنها جسم شهدا را از بین می برند. تأثیر روح بسیار بیشتر و وسیع تر از تأثیری است که جسم انسان بر اطراف خود دارد و این امری اثبات شده است. جسم به خاطر داشتن محدودیت ها، دست بسته عمل می کند، اما روح انسان حد و مرزی نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام طائب بیان کرد: دشمنان با از بین بردن بزرگان و مجاهدان ما سعی در نابودی آنها دارند و این در حالیست که آنها را بزرگتر از پیش می کنند و آنها را به جوانان ما می شناسانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه ی روشنی بر این امر است.


وی ادامه داد: شهدا با تقدیم جان و تمام سرمایه ی خود را با خدا معامله کردند و اینچنین است که با اینکه از میان ما رفته اند اما همچنان ویژگی اثر گذاری را دارند.


حجت‌الاسلام مهدی طائب گفت: شهدای بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی، شهید باکری، شهید همت، شهید باقری و تمامی این شهدای بزرگ که با شهادتشان اسلام را بیش از پیش زنده کردند که خدا این چنین در میان خلق بزرگ و عزیزشان کرد.

وی، افزود: برای ظهور امام زمان(عج) باید دشمنی که مانع راهشان است؛ نابود شود؛ همانگونه که جمهوری اسلامی از اوایل تشکیل این آرمان را در سر داشته باید با وجود تمام مانع تراشی های غربی ها این راه را ادامه بدهیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب اظهار کرد : برای دفع دشمن باید در سه مسأله نظامی، امنیتی و اقتصادی ابرقدرت شویم.
وی ادامه داد: کشور ما به لطف خداوند و ایثار شهدا در بحث نظامی و امنیتی در منطقه بسیار قدرتمند است اما امروزه جهاد تبیین ما برداشتن موانع اقتصادی است.


وی، عنوان کرد: ما باید در بحث اقتصادی کاملاً مستقل شویم و این دولت اقتصاد مقاومتی را آغاز کرده است.

.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر نیز در یادواره ۳۵۰شهیدشهرستان با گرامیداشت یادوخاطره شهدا و تسلیت اربعین حسینی گفت: حضور در چنین مراسماتی عنایات ویژه شهدا را می طلبد.
وی‌، با اشاره به اینکه شهرستان رابر زادگاه سردار دلها با مردم بصیر و همیشه درصحنه است، افزود: این شهرستان با تقدیم ۳۵۰ شهید و داشتن روستاهایی همچون گنجان که بیشترین شهید را به خود اختصاص داده و روستای قنات ملک که محل تولد و رشد و نمو چهره بین المللی مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی هست کارنامه ممتاز و درخشان در دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
حجت الاسلام طائب افزود: از شاخصه های بارز محبوبیت شهدا، ایمان و عمل صالح است.

وی ادامه داد: یکی از شاخصه دوست داشتن خدا تسلیم بودن است، شهدای کربلا و شهدای جنگ تحمیلی تسلیم خدا بودند یکی از راههای محبوبیت بذل جان و هستی که شهدا را به این درجه رساندند.

وی با بیان اینکه مرگ افضل همان مرگ با کرامت ، مرگ با شرافت خواند و عنوان کرد: وقتی شهدا محبوب شدند به شهادت در راه خدا دست پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: مردمان این دیار با تاسی از شهدا با ایمان و حضور چشمگیر خود در تمامی عرصه های سیاسی و فرهنگی را به نمایش گذاشتند که نشانه شعور و بصیرت این دیار است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب