پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:53:18 - چهارشنبه 30 شهریور 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
«مهسا» اسم «رمز فتنه» است
شکوه بزرگترین تجمع انسانی عالم در اربعین که معنی و نتیجه آن را به خوبی دریافته اند، سوزش را بیشتر، هراسشان را صد چندان کرده و خباثت دشمنان ایران به حدی که هر تجمع مطالبه گری عوام را به ابزاری در جهت براندازی استفاده می کند.

به گزارش صبح رابر؛ محمد حسینخانی نویسنده شهرستان رابر استان کرمان در یادداشتی نوشت؛ اطاق فکر استعمار بیکار ننشسته و فتنه های زیادی را برنامه ریزی می کند که شاخص آن کلیدواژه «تقلب» و «رنگ سبز سال ۸۸» است؛دقیقا همزمان با انقلاب های رنگی دنیا و بهار عربی؛ که فتنه اخیر هم از همان جنس است.

خباثت دشمنان ایران به حدی است که هر تجمع مطالبه گری عوام را به ابزاری در جهت براندازی استفاده می کند.

شکوه بزرگترین تجمع انسانی عالم در اربعین که معنی و نتیجه آن را به خوبی دریافته اند، سوزش را بیشتر، هراسشان را صد چندان کرده.

دنیا وارونه شده؛ همانهایی که دستشان به خون هزاران ایرانی آلوده و با شدیدترین تحریمها، دارو، مایحتاج ابتدایی و گردش آزاد اقتصادی را بر ما بسته اند؛ فعلا دلسوزمان شده؛ مطالبه گر حجاب و اشک تمساح می ریزند؛ ظاهراً جنایات خودشان را در ایران، بوسنی، عراق، افغانستان و …. فراموش کرده اند.

این نظام صاحب دارد و میراث خون هزاران شهید است؛ فتنه های که به طرفه العینی، بساط کشورها را در دنیا به هم پیچید؛ درخت تناور ایران اسلامی، با زعامت رهبر فرزانه اش را تکانی هم نداد؛ فقط دریای خروشان انقلاب بود که فریب خوردگان و ره گم کردگان را از قطار انقلاب پیاده و راهشان را جدا کرد.

خلاصه؛ ایران متحد، گول اهداف معدود افراد رادیکال یک قومیت خاص را نخواهند خورد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب