پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:01:20 - جمعه 1 مهر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
همه بدانند ایران مستحکم ایستاده است/ دشمنان بدانند سیلی محکمی از مردم و نظام دریافت خواهند کرد
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: همه بدانند، دشمنان بدانند، ویروس های داخلی بدانندو آن کسانی که دلشان می لرزد بدانند جمهوری اسلامی ایران مستحکم ایستاده است آنها نمی‌تواند به ما سیلی بزند ما ۴۳سال به اینها سیلی زده این را بدانند سیلی محکمی از مردم و نظام دریافت خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تسلیت فرارسیدن رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و شهادت امام رضا (علیه السلام)در هفته پایانی صفر، گفت: امیدوارم خداوند منان به کرنش این دو ماه عزاداری ها را از همه ما بپذیرد و در پرونده عمل ما ثبت و ضبط فرماید.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان که برای شرکت در اجلاس سران مجمع عمومی سازمان ملل وارد نیویورک شد، افزود: این اولین سفر آیت الله رئیسی در اجلاس است این مجمع پس از چند سال برگزاری مجازی به واسطه همه گیری ویروس کرونا، امسال به صورت حضوری و میزبان سران جهان است.

خطیب جمعه رابر با اشاره به دلایل اهمیت سفر رئیس جمهور کشورمان در این اجلاس سالانه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک اظهار کرد: این که این اجلاس و سخنرانی در آن می‌تواند بازتاب دهنده نظرات برحق ایران درباره موضوعات مهم جهان کنونی و آینده شود.
وی ادامه داد: آیت الله رئیسی در این سفر مسائل کلان و اساسی انقلاب اسلامی را به گوش بسیاری از انسان ها چه از طریق رسانه ها و چه گفت و گو با مقام ها و مسئولان دیگر کشورها رساندند.
خطیب جمعه رابر گفت: در این بازه زمانی کوتاه رئیسی میتواند تعداد زیادی از دیدارهای دو جانبه و چند جانبه با رؤسای جمهور سایر کشورها داشته باشد چرا که اگر این اتفاق به صورت عادی شاید بیش از چند ماه زمان نیاز دارد در این فرصت اجلاس سالانه سازمان ملل که غالب رهبران کشور های مختلف دنیا حضور دارند این فرصت وجود دارد تا گام های جدی در عرصه دیپلماسی برداشته شود.
وی، با بیان اینکه این اجلاس یکی از فرصت های رسانه ای مهم در دنیا محسوب می‌شود گفت: رئیسی در دو مصاحبه اخیرشان با رسانه های خارجی نشان دادند از توانایی لازم در مواجهه هوشمندانه باسؤالات چالشی برخوردارند و نظرات بحق ایران انقلابی از لسان نماینده مردم ایران در رسانه های مختلف دنیا انعکاس پیدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی، عنوان کرد: عکس شهید سلیمانی در سازمان ملل در نیویورک بالا رفت و تقاضای قصاص قاتل شهید سلیمانی در نیویورک حرکت بسیار خوبی بود از رئیس جمهور کشورمان تشکر می‌کنم.

وی درباره رخداد تلخ فوت مرحومه مهسا امینی موجب اندوه و تاسف مردم ایران شد گفت: ورود سریع رئیس جمهور و تماس تلفنی با خانواده مرحومه ، ورود دستگاه قضایی پیگیری های وزیر کشور و فرمانده نیروی انتظامی به این رخداد دستور رسیدگی سریع و همه جانبه به این موضوع و پس از رسیدگی دقیق به این حادثه گزارش نهایی آنها را به اطلاع عموم مردم اعلام کنند.
خطیب جمعه رابر گفت: ماهیگیری ناجوانمردانه دشمنان رنگارنگ ملت ایران اعم از جبهه رسانه ای صهیونیسم تا سلطنت طلبان مفلوک و منافقین منفور و تجزیه طلبان خائن که دستشان تا مرفق به خون ملت ایران خصوصاً مردم غیور کرد آغشته است.
وی ادامه داد: معدود جمعیتی را تحریک کرده که در درون کشور اغتشاش و آشوب به پا کنند اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و تمسخر ارزش های الهی مانند حجاب و نمادهای مقدس مانند پرچم ایران و شهدای بزرگ و محبوب ملت، شهید عزیزمان حاج قاسم سلیمانی، آماج جملات جریان نفاق و تجزیه طلب قرار گرفته است.
خطیب جمعه رابر بیان کرد: نام «مهسا امینی» را اسم رمز آشوب در ایران قراردادند و از این ماجرا سوءاستفاده کردند.
وی با اشاره به دوهدف این معدود جمعیت در تجمعات و اعتراض اخیر کشور، گفت: در هدف‌ کوتاه مدت و میان مدت که کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی بی‌نظیر اربعین و اجلاس مهم شانگهای و تحت الشعاع قراردادن سفر آیت الله رئیسی به نیویورک و بیانات و دیدارهای دیپلماسی فعال دولت سیزدهم و هدف میان مدت تلاش دارند و پرونده سازی را از هسته ای به سمت حقوق بشر ببرند.

خطیب جمعه رابر گفت: دشمن می‌داند از پرونده هسته ای تاثیری نخواهد داشت و راه قطعی سازی تحریم مد نظر دولت سیزدهم است دست روی حقوق بشری علیه ایران برده اند، فعال کردن زنان و مطرح کردن حقوق زنان در این راستا ارزیابی می‌شود.
وی ادامه داد: همه بدانند، دشمنان بدانند، ویروس های داخلی بدانندو آن کسانی که دلشان می لرزد بدانند جمهوری اسلامی ایران مستحکم ایستاده است آنها نمی‌تواند به ما سیلی بزند ما ۴۳سال به اینها سیلی زده این را بدانند سیلی محکمی از مردم و نظام دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به آغاز بهار تعلیم و تربیت به همه دان آموزان و معلمان تبریک عرض کرد و امیدوارم سالی همراه با موفقیت را پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب