پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:03:14 - شنبه 25 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امر به معروف و نهی از منکر پوشش نامناسب دو خانم جوان را درست کرد
به گزارش ” صبح رابر”وضعیت شهر ستان رابر از نظر رعایت پوشش و سایر ارزش‌های الهی به مراتب بهتر از سایر شهرهای کشور است اما تعداد اندکی که این موارد را رعایت نمی‌کنند نیاز به تذکر لسانی دارند. همه باید امر به معروف و نهی از منکر بکنند … امروز امر به معروف و نهی […]

به گزارش ” صبح رابر”وضعیت شهر ستان رابر از نظر رعایت پوشش و سایر ارزش‌های الهی به مراتب بهتر از سایر شهرهای کشور است اما تعداد اندکی که این موارد را رعایت نمی‌کنند نیاز به تذکر لسانی دارند. همه باید امر به معروف و نهی از منکر بکنند … امروز امر به معروف و نهی از منکر، هم مسئولیت شرعی و هم مسئولیت اتقلابی و سیاسی است امر معروف و نهی از منکر لسانی وظیفه ی همه است نه دولت و نیروی انتظامی. اگر ما نمی توانیم مثلا به همه بدحجاب ها تذکر بدهیم اما هر روز به یک نفر که می توانیم.ما منکر تاثیر سخنرانی و کارفرهنگی و نوشتن مطلب نیستیم اما تذکر لسانی تاثیر دیگری دارد و مکمل این امور است.خانم جوانی که در سن ۲۰ سالگی بدحجاب بودو این بدحجابی باعث ایجاد روابط دوست پسر ی شده بود .  که از طریق تذکر زبانی  یکی از اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکرپایگاه های شهرستان رابربا این خانم دوست شده و ایشان را همراه خود به پایگاه آورد و به طور غیر مستقیم در حلقه های طرح صالحین  که با موضوعات پوشش اسلامی و روابط نامشروع دوستی دختران و پسران در سنین  مختلف  بیان شد و با حضور فرد در حلقه ها وجو صمیمی که ایجاد شد اکنون پوشش ایشان مناسب و هیچ گونه تماس تلفنی با دوست پسر خود ندارد. وخانم دیگری  که در سنین جوانی  در هنگام بیرون آمدن از خانه با آرایش و بدحجاب بود توسط یکی از اعضای شورای امر به معروف ونهی از منکر در جلسات قرآنی دعوت شد و به مرور زمان وضعیت این خانم بهتر شد و از طریق اهمیت و ارزش قائل شدن به ایشان در کارهای  یکی از پایگاه همکاری می کند و این خانم وضعیت مناسب پیدا کرده است .

امیدوارم از این پس سعی کنیم این واجب الهی را به نحو احسن انجام دهیم و بدانیم که بسیاری از افرادی که مرتکب حرامی می شوند اگر افرادی به آنان تذکر می دادند قطعا آن فعل حرام را ترک می کردند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب