پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:01:50 - یکشنبه 10 مهر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فیلم اردوی جهادی روستای بابید علیا و سفلی؛
آسفالت ۳ کیلومتر راه روستایی به برکت حضور گروه جهادی/وقتی گروه جهادی حلال مشکلات اقتصادی می شود
علیرضا باغخانی سرپرست نظارت راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان، گفت: با تأمین اعتبار؛ تا پایان سال جاری عملیات اجرای ۳کیلومتر آسفالت از ابتدای مسیر انجام می گیرد.

به گزارش صبح رابر ؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ اردوی جهادی در همه ابعاد فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، اقتصادی و بهداشت و درمان، با حضور سرپرست نظارت راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان و تمامی مسئولان شهرستان
در ۲روستای دور افتاده این شهرستان برگزار شد.

سرپرست نظارت راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان:
اجرای عملیات آسفالت ۳کیلومتر از روستای بابید
علیرضا باغخانی سرپرست نظارت راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان با اشاره به بازدید از مسیر روستای بابید داشته، گفت:این قول را به اهالی این روستا می‌دهم تا هفته آینده پیمانکار با تمام دستگاه در محور حضور پیدا کند و طبق قرارداد عملیات زیرسازی محور را تا پایان مهر ماه در دستور قرار می‌دهد.

وی، افزود: با تأمین اعتبار تا پایان سال جاری عملیات اجرای ۳کیلومتر آسفالت از ابتدای مسیر انجام می گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر: مشارکت ۹تیم جهادی خدمت رسان و توزیع ۴۵بسته معیشتی در روستای بابید

علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر، نیز در حاشیه این اردوی جهادی، گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس امروز شاهد برگزاری اردوی جهادی در روستاهای محروم بابید علیا و سفلی شهرستان رابر خدمات ارائه می‌شود.
وی، افزود: ۹تیم در این اردوی جهادی شرکت کرده و ارایه خدمات می دهند.
خواجه حسنی با اشاره به خدمات رایگان بسیج جامعه کشاورزی، گفت: ۵هزار قطعه طیور علیه بیماری نیوکاسل واکسینه شدند و ۵۰هزار متر مربع آغل دام به منظور پیشگیری از ابتلاء به بیماری و گزیدگی سمپاشی و مصون سازی شد.

وی همچنین عنوان کرد: بسیج جامعه پزشکی خدماتی از قبیل مامایی، روانشناسی، بهداشت محیط، توزیع دارو، تزریقات و پانسمان را ارائه کردند و نیز گروه جهادی فرهنگی با حضور در در مدارس و مساجد این ۲روستا، به ارایه خدمات آموزشی، روانشناسی و سبک زندگی پرداختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر از توزیع ۴۵بسته معیشتی هر یک به ارزش ۸میلیون ریال به اهالی این روستا خبرداد.

فرماندار رابر :
۷۰درصد روستاهای شهرستان رابر نیاز به حضور گروه های جهادی خدمت رسان دارند

حسین آقاملایی فرماندار رابر نیز در این اردوی جهادی اظهار کرد: در راستای سیاست های کلی دولت مردمی رئیسی که نهضت خدمت رسانی به تمامی مناطق کشور در دستور کار دولت است همچنین در شهرستان رابر خدمت رسانی یکسان و عادلانه به تمامی نقاط شهرستان روستاهای دورافتاده و محروم در دستور کار است.
وی افزود: امروز به همت تمامی ادارات شهرستان ومسئولین ادارات، ناحیه مقاومت بسیج ، شبکه بهداشت و درمان؛ اردوی جهادی یک روزه در روستای بابید علیا و سفلی، روستای دورافتاده و مناطق محروم شهرستان در نظر گرفته شده که تیم های پزشکی، تیم جهاد کشاورزی ، دامپزشکی، اداره آب و بنیاد مسکن ،خدمات رسانی می‌کنند، همه در کنار مردم از نزدیک با مسئولان جهت رفع مشکلاتشان در ارتباط هستند.

وی در ادامه گفت: اینگونه اردوها و حضور مدیران در روستاها نیاز روستاهای دورافتاده است و مردم، مسئولان در کنار خود احساس کنند اگر کم و کاستی هست به واسطه حضور مسئولان از ناراحتی مردم کاسته می شود.

فرماندار رابر بیان کرد: حضور مسئولان در کنار خود باعث تقویت نظام، انقلاب و روحیه مردمی می‌شود.
وی افزود: اکثر روستاهای شهرستان رابر از نظر امکانات و زیرساخت محروم هستند، ۷۰درصد روستاهای شهرستان ما نیاز به خدمت رسانی نیروهای گروهای جهادی، بسیج پزشکی، بسیج مهندسین کشاورزی دارند که مردم از این نعمت برخوردار شوند.

مدیر گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی شهرستان رابر: دهمین اردوی جهادی شهرستان رابر در روستای بابید
دکتر زینب یعقوبی رئیس گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی و مدیر شبکه و بهداشت و درمان شهرستان رابر گفت: اردوی جهادی یک روزه در روستای بابید علیا و سفلی ، به مناسبت هفته دفاع مقدس ،با همکاری و هماهنگی و همراهی مسئولان شهرستان فرماندهی محترم سپاه و مسیولین ادارات از جمله کادر بهداشت درمان گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی شهرستان رابر شامل نیروهای کادر بهداشت و درمان، پزشک، پرستار، ماما در دو روستای بابید علیا و سفلی در قالب گروه جهادی پزشکی خدمت رسانی دارو درمانی، مشاوره مامایی، بهداشت و روانشناسی به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام می دهند.

وی عنوان کرد: تیم ها متشکل از ۳پزشک عمومی، ۳پرستار، ۲ماما، ۳ نفر پذیرش و یک نفر مراقب و سلامت، ۲نفر بهداشت، ۲نفر متصدی داروخانه و ۵ نفر پشتیبانی هستند، درحال حاضر در بازه زمانی ۲ساعته ۴۵ نفر ویزیت شدند.
یعقوبی، تصریح کرد: برای بیماران هم ویزیت عمومی و ارجاع به متخصصین انجام شد، امیدوارم این خدماتی که به مردم روستای منطقه انجام می شود مورد رضای خداوند متعال قرار گیرد.

وی همچنین گفت: یک سال گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی را تشکیل دادیم، این اردو؛ دهمین اردوی جهادی که در روستا و سطح شهر خدمات رسانی انجام داده است.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب