پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:23:16 - دوشنبه 11 مهر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس کل دادگستری کرمان خبرداد:
یک قاضی تا هفته آینده به قضات رابر اضافه می شود/ ضرورت رضایتمندی مردم برای ادامه پروژه انتقال آب رابر به کرمان
حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی گفت: یک قاضی تا هفته آینده به قضات شهرستان رابر اضافه می شود، که این خواسته بحق مردم رابر زادگاه سردار دلها محقق شود و مدت زمان رسیدگی به پرونده ها کاهش یابد.

به گزارش صبح رابر؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در سفر به شهرستان رابر از پروژه های انتقال آب رابر به کرمان و سدشهیدان امیرتیموری این شهرستان بازدید و درجلسه شورای اداری شهرستان حضور یافت.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان، گفت: در حوزه قضایی شهرستان رابر با توجه به کمبود و حضور دو قاضی تعداد زیادی پرونده برجای مانده که خواسته مردم تسریع در پرونده های موجود است.

وی افزود: یک قاضی تا هفته آینده به قضات شهرستان رابر اضافه می شود، که این خواسته بحق مردم رابر زادگاه سردار دلها محقق شود و مدت زمان رسیدگی به پرونده ها کاهش یابد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در خصوص پرونده پروژه انتقال آب رابر به کرمان گفت: برای این پروژه از قبل در استان کرمان تصمیم گیری شده و متولی اجرا وزارت نیرو است که باید ببیند آیا این پروژه عظیم با این حجم سرمایه گذاری نیاز به اجرای شدن دارد؟.
وی، با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم لازمه اجرای این طرح است، عنوان کرد: در صورت اجرای این پروژه باید هزینه خسارت هایی که به مردم وارد می شود بطورکامل پرداخت شود.
حجت الاسلام والمسلمین حمیدی گفت: دستگاه قضا؛ حامی مردم است و قطعاً باید حق و حقوق مردم استیفاء شود.

گفتنی است؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی و هیات همراه در سفر به رابر همچنین با حضور در گلزار شهدای گمنام به مقام شهدای ادای احترام کرد.
انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب