پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:56:08 - شنبه 25 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اختلاف یک زن و شوهر رابری با امر به معروف و نهی از منکر برطرف شد
به گزارش ” صبح رابر “به خاطر همان محبت و برادرى که میان مؤمنان وجود دارد، لازمه محبت این است که مؤمن نه تنها مى خواهد گلیم خودرا بیرون بکشد بلکه جامعه را نیز به سوى پاکیزگى و خداخواهى سوق دهد . این انگیزه باعث خواهد شد که مؤمن دیگر برادران و خواهران مؤمنش را […]

به گزارش ” صبح رابر “به خاطر همان محبت و برادرى که میان مؤمنان وجود دارد، لازمه محبت این است که مؤمن نه تنها مى خواهد گلیم خودرا بیرون بکشد بلکه جامعه را نیز به سوى پاکیزگى و خداخواهى سوق دهد . این انگیزه باعث خواهد شد که مؤمن دیگر برادران و خواهران مؤمنش را دعوت به خیر و صلاح و نیکى کند و آنها را از هر شر و پلشتى برهاند . اینجا است که اولین ویژگیها و صفات مؤمن به چشم مى خورد: امر به معروف و نهى از منکر . و این دو صفت که هر یک مکمل دیگرى است و اساس تمام احکام را تشکیل مى دهد .

آقایی که با همسرش اختلاف داشته و با داشتن چند فرزند قصد تجدید فراش داشت ، زندگی خانوادگی آنها دچار تنش شدیدی شده بود .

که با همکاری یکی از اعضای شورای امر به معروف شهرستان رابر با خانم ایشان دوست شدو به درد دل ایشان گوش کرد و در طی  گفتگو با خانمی که قرار بود همسر دوم  ایشان شود و با  پدر  این خانواده صحبت کرد در حال حاضر ایشان را از تجدید فراش منصرف شد ،و اختلاف بین زن و شوهر برطرف گردید.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب