پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:31:25 - جمعه 15 مهر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
هر خطای راهبردی پاسخ قاطع و دندان شکن دارد/تقویت نیروهای مسلح تقویت کشور است
حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: سپاه پاسداران با این عملیات نشان داده صبر راهبردی ایران به پایان رسیده است هر خطای راهبردی پاسخی قاطع و دندان شکن دارد.

به گزارش صبح رابر؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته، ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تبریک فرارسیدن ۱۲ربیع الاول آغاز هفته وحدت گفت: تفرقه افکنی از سیاست های استکبار جهانی در طول تاریخ بوده و هست، حکومت مستکبران بر مبنای تفرقه افکنی پا برجا شده و بر مبنای عدم وحدت است.
وی افزود: نظام های استکباری و غیر مردمی همیشه از توحید کلمه و کلمه توحید وحشت داشته و خواهند داشت آنها از صفوف مردم به شدت می ترسند.

خطیب جمعه رابر، تصریح کرد: مستکبران عالم از وحدت جهان اسلام به شدت واهمه دارند تا وقتی مردم اتحاد همیشگی خود را حفظ کنند و وحدت داشته باشند طاغوتی ها قدرت چندانی ندارد و توانی که کاری از پیش ببرند را نخواهد داشت.

وی، تفرقه را مقدمه ذلت پذیری برشمرد و افزود: تفرقه وقتی آمد ذلت می آید و ذلت، انسان را به استضعاف می‌کشاند، نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر استمرار حرکت اصلاحی انبیا و ائمه معصومین علیه السلام است.

خطیب جمعه رابر گفت: مشی این نظام وحدت آفرینی در سیاست های داخلی و خارجی است اما؛ نظام استکبار به طور مشخص پنج موج هراس انگیزی و تفرقه افکنی دارد.


وی با اشاره به پنج موج تفرقه افکنی عنوان کرد: موج اول؛ دین هراسی در سطح عالم است، موج دوم؛ اسلام هراسی در سطح کشورهای اروپایی، آمریکای شمالی و استرالیاست، موج سوم؛ تشیع هراسی در سطح جهان اسلام ، موج چهارم ؛ ایران هراسی و جمهوری اسلامی هراسی در سطح دنیا با تمرکز در منطقه غرب آسیاست و موج پنجم؛ انقلاب هراسی برای عناصر داخلی و بخشی از افکار عمومی است.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: این پنج موج؛ امواج استکبار جهانی است، جبهه انقلاب باید با شبهه زدایی، خدمت رسانی، راهبرد اخوت اسلامی این امواج که به کف روی آب است تفاله بیرون پرتاب شده را براند چرا که باطل توخالی و بی محتوا و هویتی ندارد اما حق مثل آب زلال است و همیشه پیروز و فاتح است، جهان اسلام به این وحدت نیاز دارد تا نقشه های شوم استکبار جهانی را برملا و باطل کند.

خطیب جمعه رابر با اشاره ای به بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب الامام خامنه ای (مدظله العالی) در آیین دانش آموختگی نیروهای مسلح در محل پادگان فراجا برگزار شد؛ گفت: یکی از پیام های مهم آن خنثی سازی جنگ روانی احمقانه و مظلومانه دشمن در انتشار گسترده و شگفت انگیز، شایعه ای بر رحلت رهبر انقلاب اسلامی ایران بود حضور مقتدرانه مقام عظمای ولایت؛ اولا در پادگان فراجا، ثانیاً ایستادن روی پا به مدت یک ساعت این برای همگان قابل توجه بود.

وی، بیان کرد: مقام معظم رهبری تقویت نیروهای مسلح را تقویت کشور دانستند سازمان های مسلح تأمین کننده امنیت کشور برای عموم مردم در جامعه است، معظم له فرمودند: این افتخار کمی برای نیروهای مسلح نیست، همین جا هفته نیروی انتظامی به پرسنل و فرماندهی نیروی انتظامی که در این روزها در اوج اقتدار مظلوم واقع شدند، تبریک میگویم.

خطیب جمعه رابر با اشاره به عملیات قاطع سپاه پاسداران به گروهک های تروریستی تجزیه طلب در اقلیم شمال عراق برگزار شد گفت: این عملیات در روز های اخیر با موشک های نقطه زن و پهباد های انتحاری صورت گرفت، اولاً نشان دهنده اشراف اطلاعاتی نیروهای امنیتی خصوصاً نیروهای اطلاعاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که چگونه مقر گروهای تروریستی را رصد می‌کند، ثانیا توانمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از درون مرز و بیرون کردن تهدیدات گروهک ها، که از داخل؛ تهدید بیرون مرزها را سپاه پاسداران پاسخ دادند این قدرت دفاعی ملت بزرگ ایران اسلامی می رساند که ایران انقلابی بر سر منافع ملی با هیچ گروه و سازمانی شوخی ندارد.

خطیب جمعه رابر گفت: متاسفانه اقلیم کردستان؛ لانه تروریست هاست و سالها مقرر گروهک های تروریستی است، گروهک های تروریستی و رژیم منحوس صهیونیستی این دو دشمن جمهوری اسلامی ایران در اقلیم کردستان مستقر و فعالیت می‌کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی بارها به دولت عبری تذکر داده؛ اما از سوی این دولت هیچ پاسخ مثبتی به دغدغه های امنیتی جمهوری اسلامی ایران داده نشده است.

خطیب جمعه رابر بیان کرد: در اسفند ماه سال گذشته سپاه پاسداران مقر جاسوسی راهبردی موساد را در اقلیم کردستان مورد موشک های نقطه زن و هدف این موشک ها قرار داد تا اربیل عراق به خود آید اما به نظر می رسد خاندان بارزانی ها از این سیلی درس نگرفته اند.
وی افزود: به نظر می رسد این خاندان می خواهند بازیچه برنامه های دشمن بزرگ ملت ایران باشد؛ اگر در تیم دشمن بازی کند، اکنون باید با حملات موشک زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه شوند.
وی عنوان کرد: سپاه پاسداران با این عملیات نشان داده صبر راهبردی ایران به پایان رسیده است هر خطای راهبردی پاسخی قاطع و دندان شکن دارد.
خطیب جمعه رابر اظهار کرد: این اغتشاشات در درون ملت با حضور شما مردم از بین رفت اما سر مار این اغتشاشات دربیرون از مرزهای ما در حال نقشه کشی و جولان است همانگونه شما با بصیرت ، فهم و حضورتان نقشه پلید ویروس های داخلی را برملا و باطل کردید حضور شما همه باطل، باید همان سر مار در شمال عراق و اقلیم کردستان نقشه میکشد؛ کوبیده شود، نیروهای انقلابی سپاه پاسداران به خوبی با این کسانی نقش محوری دارنده تسویه حساب می‌کند .

وی ادامه داد: باید تماشا کند چگونه همدیگر را لعنت می‌کند، چرا ایران انقلابی وادار کردید لانه ما را با موشک های نقطه زن بزند این لعنت و نفرین از تل‌آویو به ریاض و از ریاض به مقر های آمریکایی کشیده می شود وبه زودی صدای این لعنت شنیده می شود همانطور صدای این لعنت را این روزها در شمال عراق و کردستان عراق من و شما به دنیا شنیدیم.

وی گفت: این سزای کسی که نقشه به هم زنی امنیت ملی را دنبال می کند جمهوری اسلامی ایران در دفاع مشروع از امنیت ملی کوتاه نخواهد آمد.

خطیب جمعه رابر گفت: نیرو های مسلح اعم از سپاه، ارتش نیروها نظامی و انتظامی از دفاع مشروع امنیت ملی هیچ گونه فروگذاری نخواهد کرد در ضمن این حملات مبارزه با تروریسم هست مبارزه با کسانی که ۱۷هزار ایرانی؛ زن و کودک، نخبه علمی، روحانی مجاهدی مثل، شهید بهشتی و رزمندگان شهید سلیمانی داریم این حق مسلم است تا خونی که در رگ داریم با تروریست مبارزه برای امنیت و ولایت سربازی می کنیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب