پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:35:52 - پنجشنبه 14 مهر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نشست خبری مجمع سالانه بسیج شهرستان رابر برگزار شد
نشست خبری مجمع سالانه بسیج شهرستان با حضور امام جمعه رابر، فرماندار شهرستان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش صبح رابر ؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در این نشست گفت: مجمع شهرستان رابر متشکل از پنج کارگروه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، زنان و خانواده تحقیقات و فناوری، آموزش و تربیت است.

وی ادامه داد: کارگروه ها با ترکیب اعضای حقیقی و حقوقی، درون سازمانی و برون سازمانی بر اساس نخبگان شهرستان تشکیل شده که به صورت ماهیانه جلسات خود را برگزار می کند.
امام جمعه رابر عنوان کرد: هر کار گروه بانک نظام مسائل اساسی خود را شناسایی و براساس اولویت دسته بندی می کند.

وی افزود: هر کار گروه ۱۰ مشکل از مشکلات در جلسات کارگروه حول این موضوعات به بحث و بررسی می پردازند، مشکلات بر اساس اولویت و اهمیت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

امام جمعه رابر گفت: هیئت رییسه مجمع بر اساس دستورالعمل مجمع بسیج، انتخاب و هیئت اندیشه ورز مجمع هم مسائل اولویت دار هر کارگروه را تصویب و به همه کارگروه ها ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: برنامه های بومی محلی متناسب با کار کرد هر قشر شناسایی و به کار گروه جهت ارائه راهکار ابلاغ گردید.

امام جمعه رابر عنوان کرد: سه کارگروه مهم مجمع بسیج شهرستان رابر کارگروه اقتصادی و زیر بنایی، تحقیقات و فناوری و زنان خانواده طرح های خود را به شورای مجمع ارسال کردند و با تصویب به مجریان و متولیان امر ابلاغ شد.
وی ادامه داد: با پیگیری ها برخی مصوبات مجمع در سال ۱۴۰۰ به صورت کامل تحقق پیدا کرده و اما برخی به علت کم توجهی از این مصوبات تغافل ورزیده شده است.

امام جمعه رابر اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ کارگروه فرهنگی و اجتماعی، طرح ساختمان مکتب شهید سلیمانی ارائه دادند که بودجه ساخت آن از ناحیه اداره کل ارشاد در سال جاری تصویب شده و با مکتب شهید سلیمانی اراده ارشاد همکاری تنگاتنگ دارد.
وی افزود: با رایزنی و دیدار با شهردار تهران یک ساختمان چند طبقه برای راهیان مکتب شهید سلیمانی به زادگاه شهید سلیمانی صورت گیرد که این مجتمع پذیرای زائران قبور والدین شهید سلیمانی قرار گیرد و زودی یک نماینده از تهران برای مشکلات این شهرستان به رابر سفر می‌کند و در دیماه امسال سردار زاکانی شهردار تهران سخنران مراسم شهید سلیمانی یک افتتاح در زادگاه شهید سلیمانی نیز دارد.

وی ،از ساخت خانه عالم در دهستان اسکر خبر داد و گفت: ساخت خانه عالم در موردوییه و مصلی و باغ خواجه حسن نیز در نظر داریم.

سرهنگ پاسدار علیرضا خواجه حسنی رئیس هیئت اندیشه ورز مجمع در این نشست خبری گفت: اجلاسیه مجمع سالیانه بسیج یکبار برگزار می شود امسال با حضور دکتر کاظمی آستان قدس و پاداش رئیس اقشار سپاه ثارالله استان کرمان این دو ناظر ۲۱مهرماه برگزار می شود.

وی، با بیان اینکه جلسه ماهانه کارگروه ها برگزار می کنند افزود: هدف از تشکیل مجمع؛ کمک به حل و مشکلات و معضلات شهرستان باشد که این معضلات بعد از بررسی و پیگیری در اجلاسیه برای رفع مشکلات ابلاغ می‌شود و احکام مسئولیتی طبق‌ دستورالعمل زده می‌شود.

حسین آقاملایی فرماندار رابر در این نشست خبری با تبریک آغاز امامت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج)، گفت: میدانید بسیج از بدو تأسیس انقلاب اسلامی در همه صحنه ها کنار دستگاه های دولتی جهت حل معضلات و مشکلات کشور بوده است.

وی افزود: در همه رخدادها و حادثه طبیعی و غیر طبیعی کشور این بسیج بوده که به عنوان یک بازوی پر توان دستگاه های اجرایی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یاری و کمک کرده است.
فرماندار رابر گفت: ما هم وظایف داریم در حیطه وظایف خود آنطور باید و شاید دستورالعمل بسیج ابلاغ کرده را به نحو شایسته اجرا کنیم و حال که مجمع بسیجیان رابر شکل گرفته و کارگروه هایی تشکیل شده، مصوباتی که در کارگروه تصویب شده و در نهایت به تصویب رئیس مجمع می رسد را به ادارات ابلاغ می کنیم و ادارات موظف به اجرای مصوبات در جهت رشد و توسعه شهرستان هستند و از هیچ دستگاهی یا اداره ای کم کاری یا کوتاهی در جهت عدم اجرای مصوبات مجمع بسیج پذیرفته نیست و با تمام توان پیگیر هستیم مصوبات مجمع بسیج اجرا شود تا شاهد رشد و توسعه برون رفت شهرستان از مشکلات اقتصادی باشیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب