پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:46:57 - یکشنبه 17 مهر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دستگیری عوامل شعارنویسی در بافت کرمان
مصطفی امام بخش از دستگیری چهارمین نفر از عوامل شعارنویسی و تحریک مردم توسط اطلاعات سپاه در سطح شهرستان بافت خبر داد.

به گزارش صبح رابر ؛ مصطفی امام بخش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت با اعلام این خبر گفت: در پی نا آرامی‌های اخیر در کشور افرادی فریب خورده که تحت القائات دشمن با شعار نویسی هنجار شکنانه در سطح شهرستان قصد برهم زدن امنیت و تحریک جامعه را داشتند با هوشیاری عوامل اطلاعات سپاه و بسیج تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

وی، افزود: تا کنون سه مرحله شعار نویسی انجام شده که عوامل هر کدام کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شده اند.

فرمانده سپاه بافت عنوان کرد: در هفته گذشته ۳ نفر از عوامل شعار نویسی و ظهر روز گذشته هم یک نفر با کار اطلاعاتی شبکه اطلاعات سپاه شناسایی و با همکاری قوه قضاییه و فرماندهی انتظامی دستگیر شدند.

سرهنگ امام بخش به افراد فریب خورده و خرابکار هشدار داد: اگر کسانی بخواهند با این گونه اقدامات امنیت جامعه را به هم بزنند مطمئن باشند در کوتاهترین زمان شناسایی و دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

وی همچنین به خانواده ها تذکر داد: بیش از پیش مواظب فرزندان خود خصوصاً نوجوانان خود باشند چرا که دشمن دست روی این قشر که سرشار از احساسات و هیجان است گذاشته است و سعی دارد نوجوانان را به عرصه ی نا امنی بکشاند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت اظهار کرد: ابزار دشمن شبکه های اجتماعی و ماهواره است که خانواده ها باید مواظب فرزندان خود بیش از هر زمان دیگر باشند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب