پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:50:00 - جمعه 6 آبان 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
دشمن ما از استمرار حماسه شهید فهمیده ها در هراس است
حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: امروز نوجوانان که به سمت جوانی می روند باید مثل محمد حسین فهمیده خودشان را با تفکرات و انگیزه های انقلابی و بصیرت و اقدام انقلابی آماده کنند دشمن ما از استمرار حماسه شهید فهمیده ها در هراس است.

به گزارش صبح رابر؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته، ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از زائران حرم شاهچراغ توسط داعش گفت: این اقدام تروریستی توسط داعشی های تحت حمایت آمریکا صهیونیسم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اعتراف مقامات آمریکایی که داعش را به وجود آورده است، افزود: کسی که داعش را به وجود آورده است، با چه رویی ادعای حقوق بشری دارد، آیا انسان نبودند؛ این زن و مرد و کودک که در حادثه تروریستی حرم امن شاهچراغ در خون غلطیدند برخی در حال نجوا و نماز بودند.
خطیب جمعه رابر عنوان کرد: مگر دنیا ندید؛ قهرمان مبارزه با تروریسم، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را ترور کردند و به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: سال هاست این دشمنان عبری، عربی و غربی در این کشور فتنه ها به راه انداخته است و در رأس این دشمنان آمریکای خائن است.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: سالهاست گسل های قومی، مذهبی و سیاسی را فعال کردند و این روزها را هم می بینید گسل های هویتی را فعال کردند این بار هم دست به ترور زدند هر وقت در نظام جمهوری اسلامی ایران پیشرفتی حاصل می‌شود آنها رو به حرکت های بزدلانه می آوردند؛ ترور می‌کردند و خونریزی به پا می‌کردند.

وی افزود: مگر اول انقلاب را فراموش کرده‌اید وقتی دست نشانده و آن ملعون آمریکایی را از درون مملکت شما مردم انقلابی بیرون کردید وقتی پیشرفت ها برای ملت رشید انقلابی حاصل می‌شود؛ دست به ترور می زدند.

خطیب جمعه رابر اظهار کرد: اکنون هم در حوزه سیاسی و دیپلماسی پیشرفت می بینند آنها می‌دانند کسی در دولت انقلابی دیگر در پای میز مذاکره برجام به آنها لبخند نمی زند، کسی که به برجام پشت کرد دیپلمات های ما با التماس آنها را هم پای میز مذاکره برجام قرار نداده است.

وی افزود: آنها میداند در اقتصاد ایران انقلابی پیشرفت می‌کند و دیگر تحریم در کشور ما بی اثر شده است هر وقت دشمن ابله ما پیشرفت ما را ببیند دست به ترور می زند، آمریکا در رأس این سه ضلع دشمنی در یک مخمصه ترکیبی گرفتار است از مشکلات داخلی آمریکا تا اخراج ذلت بار از غرب آسیا و تا عجز در مقابل سه قدرت مهم روسیه، چین و ایران گرفتارند آنها از دو کشور بزرگ اقتصادی جا ماندند.

وی گفت: همه اینها سیاه چال هایی است که این قدرت پوشالی را به زودی در کام خون می برد و مردم رشید انقلاب اسلامی این زوال و نابودی را از آمریکای جنایت کار خواهند دید.

امام جمعه رابر، با بیان اینکه ما نمازگزاران آدینه روز جمعه این حرکت بزدلانه را محکوم می‌کنیم، گفت: به آمریکا جنایت کار می‌گوییم قطار پیشرفت ایران اسلامی به سرعت خود می افزاید و در ریلی که حرکت می‌کند با شتاب و سرعت موانع ها را از سر راه بر می‌دارد و برای این مردم انقلابی، مدیران و مسئولان با شتاب بیشتری کار خود را ادامه می‌دهند.

وی، تأکید کرد: از دستگاه قضا انتظار داریم در اسرع وقت با سریعترین و حداقل تلف شدن زمان با عاملان و طراحان و مسببان با قاطعیت و سرعت اقدام انقلابی را انجام دهند و دل این مردم داغدار را شاد کنند.

وی، با تبریک فرارسیدن هشتم ربیع الثانی ولادت با سعادت امام حسن عسکری به همه شیفتگان این امام همان گفت: هشتم آبان سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده در سال ۵۹که این روز را روز نوجوان و روز بسیج دانش آموز نامگذاری کردند.

امام جمعه رابر با تاکید بر الگو پذیری نوجوان از شهید حسین فهمیده گفت: امروز نوجوانان که به سمت جوانی می روند باید مثل محمد حسین فهمیده خودشان را با تفکرات و انگیزه های انقلابی و بصیرت و اقدام انقلابی آماده کنند دشمن ما از استمرار حماسه شهید فهمیده ها در هراس است.

وی ادامه داد: صهیونیسم جهانی رژیم منحوس و جعلی اسرائیل غاصب از اسم شهید محمد حسین فهمیده وحشت دارد در فضاهای مجازی شاهد شایعات و حملاتی علیه شهید محمد حسین فهمیده از طرف سربازان مجازی اسرائیل هستیم.
خطیب جمعه رابر گفت: یکی از مزدوران این جریان مفلوک در رسانه بی بی سی مدعی شد آن نوجوان سیزده ساله ای که نارنجک به کمر می بندد زیر تانک می رود آن افسانه است.

وی با بیان اینکه چراحماسه شهید محمد حسن فهمیده ؛لشکر رسانه ای شیطان را به هراس می اندازد تصریح کرد: اینکه از بین ۳۶هزار دانش آموز و معلم شهید، شهید محمد حسین فهمیده به عنوان اسطوره که امام او را رهبر خود می‌داند دشمن این موضوع را منکر می شود.
وی، با اشاره به تاریخ گفت: در سال ۱۹۷۸میلادی، رژیم غاصب به لبنان حمله کرد در آن سال شروع به کشتار بی گناهان، تخریب منازل و بمباران بسیاری از روستا ها را شاهد بودیم و چهار سال بعد از آن حادثه سه روز اطراف بیروت چتر انداخته بودند در سال ۱۹۸۲لبنان را اشغال کردند.

خطیب جمعه رابر با اشاره به جنگ احزاب که دشمن به راه انداخته، گفت: مسلم است نوجوان و جوان امروزی ما هم باید مدد بجوید و الگوی خود را محمد حسین فهمیده بداند.

وی تصریح کرد: فلش این جنگ احزاب دشمن که به راه انداخته کف مدارس است و نوجوان و جوان من و شماست، دشمن بداند همین نوجوان و جوان ما این دانش آموز ما الگویش حسین فهمیده است و معلمین انقلابی ما بار دیگر آن رسانه احزاب ترکیبی را ناکام خواهد گذاشت و شکست دیگری بر دشمن تحمیل خواهد کرد.

خطیب جمعه رابر با اشاره به هشتم آبان ۸۲، فرمان رهبر معظم انقلاب به تشکیل پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیر عامل یعنی با دشمن به مبارزه و جنگ بپردازیم اما در این مبارزه و جنگ اسلحه و تجهیزات نظامی معنایی ندارد.

وی ادامه داد: امروزه درگیری در زمین دشمن با اسلحه و تجهیزات نظامی نیست، معنای اصلی پدافند غیرعامل؛ رصد، پایش و خنثی کردن تهدیدات دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با اشاره به خنثی کردن جنگ ترکیبی و سایبری بیان کرد: زمین بازی دشمن صنعت، زیر ساخت های صنعتی، محیط صنعتی است در این زمین حملات متعددی از دشمن شاهد بوده ایم که به برخی از این حملات اشاره میکنم.

وی عنوان کرد: آن اختلالی که در سوخت رسانی حاصل شد حمله سایبری بود، اختلالاتی که در قطع تصاویر دیده شداز حملات سایبری بود درود بر رزمندگان ما در پدافند غیر عامل که با حملات سایبری مبارزه می‌کند.

امام جمعه رابر گفت: در این حملات اخیر بیش از ۱۰۰حمله سایبری به نظام جمهوری اسلامی داشته ایم که نه تنها خنثی کردن بلکه بارها ضربات سایبری به دشمن وارد کردند همین جا از تلاش های شبانه روزی مدیر عامل پدافند غیر عامل سردار جمالی و همکارانشان قدردانی کنم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب