پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:28:13 - جمعه 20 آبان 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اقتدار و بالندگی ایران را با هیچ تحریمی معامله نخواهیم کرد
خطیب جمعه رابرگفت: ما در ابتدای نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در مقابل استکبار جهانی و هشت سال جنگ تحمیلی ایستادیم و مقاومت کردیم و روزنه های امید در تحریم مسایل اقتصادی به دست دولتمردان جهادی ما کلید خورده است و به زودی مشکلات اقتصادی هم رفع خواهد شد این اقتدار، بالندگی و این قدرت را با هیچ تحریمی معامله نخواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی گفت: امام رضوان الله تعالی علیه فرمودند: من با جرات مدعی هستم ملت ایران وتوده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول‌الله و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین علیه السلام و حسین علیه السلام هستند اینها همه از عشق و علاقه به خداوند منان و حیات جاویدان است در صورتی که نه محضر رسول خدا رادرک کردند و نه محضر امامان معصوم علیه السلام.

وی افزود : اسلام باید افتخار کند که چنین فرزندانی تربیت کرده است مبنای وصیت نامه سیاسی الهی امام رضوان الله تعالی علیه این فرمایش امام سجاد علیه السلام است که فرمودند: مردم زمان غیبت وصی دوازدهم رسول خدا که به امامت قایل و منتظر ظهورش می باشند از اهل هر زمانی برتر هستند زیرا خداوند تبارک و تعالی به آنها چنان عقل و فهم و معرفتی داده که غیبت نزد آنها به منزله حضور و مشاهده است تجلی و گواه این وصیت نامه امام راحل حضور تاریخی ملت فهیم و وفادار ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳آبان ۱۴۰۱ است.
خطیب جمعه رابر از این مردم قدرشناسی و فهیم و ولایتمدار به ویژه مردم بصیر زادگاه شهید سلیمانی تقدیر و تشکر کرد و بیان کرد: جا دارد از حماسه میلیونی که این مردم خلق کردند تقدیر و تشکر کنم.
وی ادامه داد: تشکر حقیقی از مردم باید مسئولان به ویژه دولت مردان از مردم بصیر ایران داشته باشند تشکر از اینکه در ایجاد گشایش و ثبات اقتصادی، اتخاذ تصمیمات صحیح، حمایت از اقشار محروم و رفع فقر و فساد و تبعیض از این مردم تشکر کنند.
حجت االاسلام و المسلمین علیدادی گفت: تشکر مسئولین و دولت مردان از این مردم مظلوم ؛ رفع فقر و فساد و خدمت جهادی است هر چه در این راه مجاهدت کنند باز بدهکار این مردم نجیب و بصیر هستند.

وی، با بیان اینکه مردم ولی نعمه این نظام اند مردم وفادار به این نظام و مردم بصیر جامعه هستند افزود: مردم در این دهه اخیر با معضلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند گله هایی از مدیران و مسئولان دارند اما صبورانه و با نجابت برخورد می‌کند.

امام جمعه رابر ادامه داد: دولت انقلابی و جهادی توانسته دستاوردهای عظیمی خلق کند از چالش های متعددی عبور کرده است تمرکز بیشتر و دقیق تر در اصلاحات اقتصادی به ویژه کاهش و تثبیت نرخ ارز موفقیت و رضایتمندی برای مردم بزرگوار کشورمان کسب کند و خدمتگزار واقعی برای این مردم صبور باشند.

وی افزود: امروز بعد از گذشت هفته ها از آشوب ها و داعشی های وطنی و تقدیم شهدای مظلومی که همواره عامل عزت و آبرو، اقتدار و قدرت و بیداری انقلاب اسلامی بوده‌اند بیش از هر زمان دیگری مشخص شد کارگردان اصلی این اغتشاشات نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت کار با دلار های مخفی گاو شیر دل یعنی رژیم غاصب سعودی بوده است.

وی ادامه داد: بایدن رییس جمهور حواس پرت آمریکا درباره نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران توهم داشت که توهم خود را در نهایت در روز استکبار ستیزی به زبان جاری کرد این توهم غلط بلافاصله در روز ۱۳ آبان با سیلی محکم رییس جمهور و مردم رشید انقلاب اسلامی مواجه شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با اشاره به دعای منصوب به معصوم علیه السلام گفت: دشمنان ملت ایران را خداوند نادان آفریده به فضل الهی با این مدیران جهادی دشمنان ما ناکام خواهد ماند این خواب های آشفته ای که برای جمهوری اسلامی ایران دیده اند بر باد خواهد رفت، این رویای آشفته ای بیش نیست.

وی با اشاره به موشک دو مرحله ای سپاه پاسداران گفت: موشک های میان برد ۵هزار و ۵۰۰ تا ۲۵۰۰کیلومتری در قالب دو مرحله ای بعضاً با سوخت جامد دست پیدا کرد با وجود موشک دو مرحله ای جمهوری اسلامی توان حمله به خاک اروپا و تمام پایگاه های آمریکا در سراسر دنیا به دست آورد این یک نوع قدرت بازدارندگی است.
خطیب جمعه رابر با بیان هدف ایران از شلیک موشک سه مرحله ای قائم گفت: اولا نیویورک و واشنگتن در صورت نیاز در دسترس نیروهای جان بر کف اسلامی قرار گرفتند ما با این موشک های بالستیک ایران با سوخت جامد دیگر توان واشنگتن و حمله به نیویورک و تمام پایگاه های نظامی آمریکا را به دست آوردیم.

وی تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران واقف گشته است که شکست مذاکرات برجام حتمی است با این شکست قطعی تهران با این موشک سه مرحله قائم به طرف مقابل تفهیم کرد که در دوره پسا برجام حتی سخن از حمله نظامی به جمهوری اسلامی نباید مطرح شود و هیچ بیگانه ای نباید از سخن حمله به نظام جمهوری اسلامی سخن به میان آورد .

وی افزود: حمله به نظام جمهوری اسلامی خطای راهبردی است اگر پایگاه نظامی آمریکا در غرب آسیا قرار دارند علاوه بر اینکه جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مقاومت و همسویی دارد از خاک نظام مقدس اسلامی هم دشمن را قادر به زمین گیری خواهد کرد چرا که با چنین موشک های مواجه خواهد شد.

خطیب جمعه رابر گفت: ایران اسلامی امنیت برای تحقق برخی تحقق ها معامله نمی‌کند، ما اقتدار و امنیت مان را با برخی از تحریم ها معامله نمی‌کنیم.

وی افزود: ما همانطوری در ابتدای نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در مقابل استکبار جهانی و هشت سال جنگ تحمیلی ایستادیم و مقاومت کردیم و روزنه های امید در تحریم مسایل اقتصادی به دست دولتمردان جهادی ما کلید خورده است و به زودی مشکلات اقتصادی هم رفع خواهد شد این اقتدار، بالندگی و این قدرت را با هیچ تحریمی معامله نخواهیم کرد.

امام جمعه رابر گفت: اینها همه از برکت های خون شهدای عزیزمان بخصوص شهید حاج قاسم ماست عزت و آبرو به این کشور دادند این اقتدار و آبرو را مدیون خون شهدای عزیزمان هستیم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب