پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:13:28 - یکشنبه 22 آبان 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس حوزه قضایی شهرستان رابرخبرداد:
تحویل پرونده ماموران محیط بان به دادسرای نظامی کرمان
منصور بلاغی گفت:باتوجه به اینکه جرم ارتکابی توسط ماموران محیط بانی صورت گرفته رسیدگی به بزه مذکور در صلاحیت دادسرای نظامی است و پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت توسط دادگاه عمومی رابر به دادسرای نظام کرمان ارسال شده است.

به گزارش “صبح رابر“؛به نقل از دادگستری کل استان کرمان، منصور بلاغی رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر در تشریح جزییات این خبر گفت: هفدهم آبان ماه سال ۱۴۰۱ ساعت ۶ عصر در محدوده روستای عشق آباد شهرستان رابر، مردی ۳۶ ساله بر اثر اصابت گلوله مامور محیط زیست شهرستان رابر کشته شد.
این مقام قضایی افزود: چهار نفر شکارچی پس از شکار یک گراز در مسیر برگشت از شکار با محیط بانان اداره محیط زیست رابر مواجه می شوند که متاسفانه در این حین یکی از شکارچیان به قتل می رسد.

وی با بیان اینکه برای شکارچیان و محیط بانان پرونده قضایی تشکیل شده است افزود: در این زمینه اینک ۲ محیط بان دستگیر و پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شده اند.

بلاغی اضافه کرد: باتوجه به اینکه جرم ارتکابی توسط ماموران محیط بانی صورت گرفته رسیدگی به بزه مذکور در صلاحیت دادسرای نظامی است و پرونده با صدور قرار عدم صلاحیت توسط دادگاه عمومی رابر به دادسرای نظام کرمان ارسال شده است.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب