پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:25:09 - سه شنبه 24 آبان 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تشریح اهداف طرح «هر مسجد یک حقوقدان» در کرمان
مسعود رفیعی در خصوص اهداف طرح هر مسجد یک حقوقدان گفت: آموزش حقوق عمومی به مردم، کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی و افزایش رضایتمندی مردم و کارآمدی بیشتر نظام از جمله این اهداف است.

به گزارش”صبح رابر” ؛ به نقل از راه آرمان؛ شب گذشته مهدی بخشی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان به همراه معاونین دادسرای عمومی و انقلاب کرمان، فرمانده انتظامی کرمان و جمعی از حقوقدانان بسیجی در قالب طرح هر مسجد یک حقوقدان با حضور در جمع نمازگزاران مسجد الزهرا (س) خیابان باستانی پاریزی شهر کرمان پاسخگوی سوالات مردم بودند و در ادامه به مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان رسیدگی کردند.

لازم به ذکر است طرح هر مسجد یک حقوقدان با همکاری دادگستری کل استان و سازمان بسیج حقوقدانان در مساجد استان اجرایی شده است.

مسعود رفیعی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص اهداف طرح هر مسجد یک حقوقدان گفت: آموزش حقوق عمومی به مردم، کاهش ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی و افزایش رضایتمندی مردم و کارآمدی بیشتر نظام از جمله این اهداف است.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان خاطر نشان کرد: کاهش آسیب های اجتماعی که جنبه حقوقی و قضائی پیدا کرده اند،
خدمات رسانی اثر بخش و مفید به مردم که باعث افزایش اعتماد عمومی به نظام و انقلاب می شود، مراجعه به وکیل استحفاظی جهت اخذ مشاوره و معاضدت حقوقی رایگان به نیازمندان، ارتباط وکلا و آشنایی آنها با افراد محله خود و تلاش در جهت رونق مساجد و آبادانی با حضور وکلا و مردم از دیگر اهداف طرح هر مسجد یک حقوقدان است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب