پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:29:59 - سه شنبه 24 آبان 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرماندار کرمان:
سالگرد شهادت شهید سلیمانی سرمایه اجتماعی و معنوی برای کرمان است/ ۱۶۰ موکب جهت پذیرایی و خدمات دهی به زائران فعالیت می کنند
فرماندار کرمان با اشاره به اینکه سومین سالگرد شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی، سرمایه اجتماعی و معنوی برای کرمان است، گفت: این فرصت گردشگری مذهبی را باید مغتنم بشماریم.

به گزارش” صبح رابر“؛ به نقل از  راه آرمان؛ علی بابایی در پنجمین جلسه کمیته ایمنی مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با اشاره به بیماری کرونا که جامعه و دستگاه های اجرایی را بیش از دو سال متمرکز به مقابله با آن کرده بود، افزود: امسال پس از  قریب به دو سال محدودیت های بیماری کرونا و با وجود مسائل اجتماعی و امنیتی به وجود آمده در جامعه پیش بینی می شود شاهد استقبال بی نظیر زائران از مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دلها باشیم.
 وی افزود: این فرصت گردشگری مذهبی را باید مغتنم شمرده و به عنوان سرمایه معنوی و اجتماعی آن را پاس بداریم و از آن استفاده کنیم. اما اولویت اصلی ما حفظ سلامت و جان زائران و میهمانان است.

فرماندار کرمان دستور کار اصلی این کمیته را تایید ایمنی مجموعه پردیسان قائم، حسینیه ثارالله، بیت الزهرا و اماکن اسکان ذکر کرد و ادامه داد: مجموعه گلزار شهداء به همت اعضای کمیته چند مرتبه از لحاظ مسائل گوناگون بررسی و مشکلات رفع شده است.

وی از نصب برج نور در میدان اصلی گلزار جهت افزایش روشنایی محیط خبر داد و افزود: ۱۶۰ موکب جهت پذیرایی و خدمات دهی به زائران فعالیت می کنند و تا کنون محل استقرار تمامی موکب ها مشخص و ملاحظات ترافیکی نیز در نظر گرفته شده است.

بابایی گفت: ما منتظر دریافت اسامی محل های اسکان زائرین از سوی کمیته اسکان هستیم تا موارد ایمنی آن اماکن را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب