پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:05:24 - جمعه 27 آبان 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
رفوزه کسانی که در این وقایع اخیر سکوت کرده‌اند
حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: رفوزه کسانی هستند که در این وقایع اخیر سکوت کرده‌اند این جنایات را محکوم نکرده‌اند خواص بی‌بصیرتی که روزه سکوت گرفتند این ها مردودی این فتنه هستند البته مردم ما اینها را خوب می‌شناسند جوان و نوجوان ما این خواص بی بصیرت را خوب می‌شناسد بار دیگر این خواص بی بصیرت در نزد ملت مردود شدند و این افراد پیش ملت هیچ جایگاهی ندارند.

به گزارش صبح رابر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی ایذه و اصفهان گفت: در ایذه همان رفتار داعشی که در شاهچراغ اتفاق افتاد را شاهد بودیم طراح و کارگردان این حوادث تروریستی رژیم کودک کش صهیونیست، انگلیس آمریکا و آل سعود است این داعشی های وطنی و داعشی های بیگانه مستقیم و غیرمستقیم عوامل استکبار جهانی هستند و به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند.

وی ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند تا کشوری که جزء مهمترین کشورهای جهان است به امنیت آن خدشه وارد کنند مطمئنم به اهداف شوم خودشان نخواهند رسید.

خطیب جمعه رابر اظهار کرد: تا زمانی که وحدت خودمون را حفظ کنیم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم این توطئه راه به جایی نخواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ما شاهد فتنه انگیزی هستیم به طوری که در ابتدای راه ما ۱۷ هزار شهید ترور داشتیم، گفت: این بار هم دشمنان ما دست به عملیات کوردلانه ترور زدند دشمن در حال انتقام از مردم است چون در هیچ فتنه ای مردم با آنها همراهی نکردند .

وی گفت: چون مردم همیشه پشت نظام و ولایت بودند از آرمان های شهدا دفاع کردند در حال انتقام از مردم است البته در این راه مدافعان امنیت و بسیجیان عزیز جانفشانی کرده‌اند شهید امنیت و شهید بسیجی تقدیم انقلاب کردیم.

خطیب جمعه رابر با گرامیداشت آغاز هفته بسیج گفت: تا زمانی که بسیجی و فهم و بصیرت بسیجی در صحنه حضور دارد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی افزود: آمریکای جنایتکار وقتی می بیند کدخدایی خود را در دنیا از دست می‌دهد وقتی کشتی قدرت خود را در حال غرق شدن می بیند دست به این حرکات کورد لانه ترورمی زند مطمئنا به فضل الهی پیروزی از آن ملت رشید انقلاب اسلامی ایران است و در این فتنه باز دشمن شکست خواهد خورد.

خطیب جمعه رابر بیان کرد: رفوزه کسانی هستند که در این وقایع اخیر سکوت کرده‌اند این جنایات را محکوم نکرده‌اند خواص بی‌بصیرتی که روزه سکوت گرفتند این ها مردودی این فتنه هستند البته مردم ما اینها را خوب می‌شناسند جوان و نوجوان ما این خواص بی بصیرت را خوب می‌شناسد بار دیگر این خواص بی بصیرت در نزد ملت مردود شدند و این افراد پیش ملت هیچ جایگاهی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی در بخش دیگر سخنان خود گفت: روز گذشته زادگاه سردار دلها میزبان شورای راهبردی مدیران ارشد استان بود در شورای راهبردی که به ریاست نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان مدیریت می‌شود نماینده دولت استاندار ، نماینده دستگاه قضا، نمایندگان قوه مقننه در استان مجمع نمایندگان استان و مدیرکل های اقتصادی به همراه معاونین استاندار در این شورای راهبردی عضو هستند این شورای راهبردی در زادگاه سردار دلها تشکیل جلسه داد.

وی افزود« اولا: برای اولین بار بود شورای راهبردی مدیران ارشد در یک شهرستانی تشکیل جلسه می‌دهند از حسن نیت نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان که دعوت ما را پذیرفت و به شهرستان رابر سفر کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی همچنین با قدردانی از همه عزیزان شورای راهبردی مدیران ارشد استان که در زادگاه سردار دلها حضور پیدا کرده‌اند گفت: در خصوص مشکلاتی همچون آب،برق، جاده اشتغال جوانان و مکتب شهید سلیمانی مباحثی مطرح شد و تصمیمات خوبی اتخاذ شد .

وی ادامه داد در خصوص آب، اعتبار ۴۰۰ میلیاردی برای سد شهیدان امیرتیموری اختصاص پیدا کرد منتها سخن ما در این جلسه این بود که این اعتبار آب شرب مردم را حل نخواهد شد قرارشد استاندار جلسه ای را با معاون رئیس جمهور داشته باشند تا مبلغ افزایش پیدا کند و مشکل تصفیه‌خانه حل شود.

خطیب جمعه گفت: در بحث اشتغال حرف ما این بود حلال مشکلات معدن درالو ای رابر است این حق باید به ذی حق تعلق بگیرد تا اشتغال جوانان رابری هم حل شود قدری شهرستان رابر از محرومیت خارج شود جا دارد از عزیزانی که در برگزاری این مراسم نقش داشته‌اند تقدیر و تشکر کنم.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب