پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:48:26 - جمعه 27 آبان 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فیبر نوری را کمتر از یک سال درب هر خانه خواهیم رساند
رحمان جلالی گفت: ما در مجموعه دولت جدید تمام موانع را برای اینترنت امن ارزان و سریع اجرا می کنیم زیرا به دنبال اینترنت سریع امن و سالم نه اینترنت دلالی هستیم که شعاری نیست و انشاءالله در کمتر از یک سال فیبر نوری را درب هر خانه ای خواهیم رساند.

به گزارش “صبح رابر “؛ به نقل از راه آرمان، رحمان جلالی معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی استاندار کرمان در آیین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: ما در حوزه راهبردی فضا ی مجازی دو دیدار محضر رهبر انقلاب به صورت خصوصی شرف یاب شدیم که اولین آن در سال ۹۰ بود.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب به میهمانان گفت؛ خوشحال شدیم که بالاخره کسی در حوزه فضای مجازی ورود کرد.

جلالی ادامه داد: به سپاه ثارالله کرمان باید تبریک گفت؛ که باید جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را شکل بدهدف ما در حوزه فضای مجازی و سواد رسانه ای نوین از واژه لجمن یا لبه جلوبه منطقه نبرد استفاده می کنیم، که در منازعات نرم و سخت از آن یاد می کنیم که در این جا همین حوزه تولید محتواست.

معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی به منویات رهبر انقلاب در دومین دیدار اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری دو عنصر مهم تولید عالمانه و مبتکرانه محتوا را عوامل اصلی موفقیت در این جنگ رسانه ای عنوان کرد.

رحمان جلالی تاکید کرد : که رهبر انقلاب بارها تاکید کردند که قتلگاه نوجوانان و جوانان ما فضای مجازی است که غفلت از سخنان رهبری امروزدر اتفاقات اخیرکه کف خیابان در حال رخ دادن است مشهود است و این همان عدم توجه به صحبت های رهبری بوده است .

وی به گزارشات ایران شناسی امریکایی ها در مقابله با نظام جمهوری اسلامی که منتشر شده است در وب سایت های خبری خودشان گفت: انان قدرت نظام جمهوری اسلامی را در ۵ لایه نام برده اند.

جلالی با بیان اینکه ترامپ به کارگزاران خودش ابلاغ کرده بود که برای از بین بردن این نظام باید این۵ لایه را در دست بگیرید که اولین لایه آن دست یابی به قدرت هسته ای ایران است.

معاون امنیتی و سیاسی استاندار کرمان اذعان کرد: امریکایی ها می خواهند همانگونه که در پرونده هسته ایی ما را پای میز مذاکره کشاندند، بالستیک ها را نیز به مذاکره بگذارند تا قدرت هوا فضای جمهوری اسلامی ایران را تسخیر کنند.

جلالی سومین لایه را مهار قدرت دریایی ایران عنوان کرد و گفت: امریکایی ها مدعین که ایران انها را در خلیج فارس تحقیر کرده و سبب زانو زدن ژنرال هایش در مقابل ایرانی ها شد.

وی تاکید کرد: امریکایی ها اذعان کرده اند که ایرانی ها استاد عملیات روانی و اطلاعاتی هستند، پس باید نبردی برای تسخیر قلب های آنان آغاز کنیم زیراجمهوری اسلامی چیزی به اسم ارتش سایبری ندارد، اما کنشگر و اینفلوئنسر دارد، بنابراین شناسایی و حذف از شبکه های اجتماعی جهان برای این قشر استراتژی دشمن است.

معاون امنیتی اجتماعی و سیاسی استانداریی کرمان گفت:وقتی از شما که هر کدام یک کنشر هستید به اندازه یک موشک، نیروی دریای و قدرت هوا وفضا برای امریکا می ارزید، پس باید قدر خودتان را بدانید

جلالی ادامه داد: تولید کنندگان محتوا در این رویداد به ندای اقا لبیک گفتید تا با تولید محتوا و در قصه ای که دشمن برای شما برنامه ریزی کرده است، انها را خلع سلاح کنید.

وی ادامه داد: عملیات رسانه ای ابعادی در چند بخش رصد، سیاست گذاری تولید، محتوا، انتشار و فید بک و بازخورد قابلیت اجرایی دارد اما باید برای انتشار به سمت مهندسی انتشار حرکت کنیم.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: امروز بستر تولید محتوا در موضع انتشار محدود به خودمان شده که ما از ان به نام فیلترینگ حبابی یاد می کنیم بنابراین باید مهندسی انتشار جایگزین شود تا بدانیم برای چه مخاطبی، چه محتوایی باید تولید کنیم.

وی به حوادث اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: سه تحلیل در حال شکل گیری است، اولین تحلیل تهدیدانگارانه با این جمله که کار نظام تمام است، بود البته خواصی هم بودند که زود وارد موضع گیری شدند، تحلیل دوم خوشبینانه بود، اما تحلیل درست را رهبری بر مبنای واقع بینانه بود ، پیام اقا این بود که در میدان امروز حاضران یا خائن یا غافل و یا جاهل هستند، که خائنین توسط نیروی انتظامی وقوه قضائیه .. باید مورد پیگیری قرار بگیرند.

جلالی ادامه داد: دشمن حیله و مکر اتاق جنگش را روی کیس مهسا امینی که کرد، قومیت محور، سنی مذهب با جنسیت زنانه بود و … را سوار کرد.

معاون امنیتی، اجتماعی و سیاسی استانداری کرمان، اذعان کرد: رهبرانقلاب بارها عنوان کردند که اتش به اختیار جهاد تبیین را اجرا کنید زیرا اتش بع اختیار بودند عملا قانونی و ابلاغی نیست.

جلالی در پایان خاطر نشان کرد: امروز افسران جهاد تبین تولید محتوا با نگاهی به مهندسی انتشار باید تولیدات خود را صورت دهند زیرا ما در مجموعه دولت جدید تمام موانع را برای اینترنت امن ارزان و سریع اجرا می کنیم زیرا به دنبال اینترنت سریع امن و سالم نه اینترنت دلالی هستیم که شعاری نیست و انشاءالله در کمتر از یک سال فیبر نوری را درب هر خانه ای خواهیم رساند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب