پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

1:07:00 - دوشنبه 30 آبان 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دراولین روز ازهفته بسیج؛
رزمایش جهادگران فاطمی۲ در رابر برگزار شد
در اولین روز هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۲با حضور مدیران و مسئولان ادارات و بسیجیان گروه های جهادی بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر برگزار شد.

به گزارش صبح رابر؛ همزمان با اولین روز از هفته بسیج باحضور امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری، نماینده ولی فقیه درسپاه رابر،جانشین فرماندهی انتظامی، جمعی ازمسئولین و بسیجیان رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در رابر برگزار شد.

امام جمعه رابر: بسیج نماد عصای حضرت موسی علیه السلام است


امام جمعه شهرستان رابر در جمع جهادگران با تبریک هفته شجره طیبه بسیج و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی از جنگ تحمیلی تا شهدای وقایع اخیر، گفت: قرآن بحث بسیج را برای ما بسیار زیبا تشریح می‌کند تمثالی از جریان حضرت موسی علیه السلام و فرعون دارد.

وی با بیان این آیه مصداق بسیج در انقلاب اسلامی ایران است، افزود: همه ساحران گرد هم آمدند از ابتدای انقلاب تا اکنون ولی با همان عصای موسی که اژدها شد سحرها بلعیده شد با معجزه بسیج در انقلاب اسلامی ایران مواجه شدند.

امام جمعه رابر گفت: بسیج؛ نماد عصای حضرت موسی علیه السلام است عصای حضرت موسی علیه السلام کار اعتقادی، نظامی، اقتصادی کرد، سحر ساحران را بلعید، ساحران انقلاب به شجره طیبه بسیج مواجه شدند و در جنگ تحمیلی با رشادت بسیجیان خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه اقتدار و بالندگی نظام، ثمره آن رشادت بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی است، ادامه داد: اگر در بحث نظامی قدرت و جرأت حمله ای ندارد علت هشت سال رشادت این بسیج و بسیجی است.

وی عنوان کرد: بسیج در ۴۴سال انقلاب اسلامی کار اعتقادی، نظامی ، اقتصادی می کند عصای موسی کار نظامی کرد رود نیل را شکافت، بسیج همانند تمثال عصای موسی کار نظامی کرد بسیج و بسیجی هشت سال جنگ تحمیلی در میهن اسلامی مبارزه و ایستادگی کرد وجبی را از خاک ایران از دست نداد.

وی ادامه داد: عصای موسی علیه السلام کار اقتصادی کرد به سنگی برخورد کرد و ۱۲چشمه جوشید، عصای بسیجی در انقلاب اسلامی در عرصه اقتصادی بسیج حرف برای گفتن دارد این کار جهادی و خدمت خالصانه و بودن در خدمت محروم است به خود می بالیم و افتخار میکنیم که بسیجی هستیم .

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: نماد عصای موسی، عصای بسیجی در انقلاب جمهوری اسلامی ایران است هر چقدر تفکر بسیجی رشد پیدا کند دشمن مأیوس تر خواهد شد.

وی افزود: دشمنان ما ضربات سنگینی از بسیج و بسیجی دیده اند و نقشه شوم آنها از ضربات سنگینی که به پیکره پوشالی آنها خورده است لذا دست به ترور می زنند کودک ۹ساله ما را ناجوانمردانه به شهادت می رساند.

امام جمعه رابر عنوان کرد: به فضل الهی پیروزی از آن بسیجی است معتقدیم پرچم فتح و پیروزی به دست شما بسیجیان به عنوان سربازان امام زمان (عج) جهان است .
وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه حاکم خواهد شد گفت: برای تربیت آن دوران به معنویت، راز و نیاز و نجوا نیاز داریم همان نجوا که بسیجی در جنگ تحمیلی داشت انشاءالله پیروزی از آن ملت انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر: ۲۶ اردوی جهادی در شهرستان رابر خدمت رسانی کردند

سرهنگ پاسدار علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر با تبریک آغاز هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیج کشورمان گرامی داشت و گفت: امروز امنیت ما به خاطر وجود شهدای که جان خودشان را در راه امنیت و آرامش ما دادند.

وی، افزود: در شأن بسیج مقام معظم رهبری فرمودند: همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه میخورم، از خدا میخواهم تا با بسیجیانم محشور گرداند چرا که در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی ام، این عظمت کار شما بسیجیان را می رساند‌.

وی، عنوان کرد: هفته بسیج در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام راحل در این کشور پایه گذاری شد و این حرکت در این منطقه اسلامی و دینی برای دیگر ملت ها الگو سرمشق خواهد شد.

وی با قدردانی از بسیجیان گفت: هیچ مزدی در دنیا نمیتوان جوابگوی تلاش شما باشد که در راه خدا برای همنوعان در این شهرستان زحمت می‌کشد.
وی با اشاره به گوشه ای ازعملکرد بسیج سازندگی شهرستان رابر در دو سال اخیر گفت: ساخت ۱۸منزل مسکونی کمیته امداد در دو سال گذشته با همکاری کمیته امداد و بهزیستی، تعمیر منازل مسکونی، تعمیر و بازسازی ساخت پروژه های مکتب شهید سلیمانی در شهرستان از ساخت سرویس بهداشتی مسجد زردآلوئیه و ساخت مسجد چاله ، ساخت آشپزخانه مسجد باغ شریعتی ، ساخت دو باب غسالخانه در کهروئیه و مشک آبدان، برگزاری ۲۶ اردوی جهادی با حضور هفت گروه متشکل از گروهای سازندگی، فرهنگی، بسیج مهندسین کشاورزی، رزمایش کمک مومنانه اهدای بسته معیشتی و کارهای خدماتی و درمانی در روستاهای سیه بنوئیه، گنجان، بابید علیا و سفلی، اسکر، ننیز، خانه روغان ، سرینوئیه، توکل آباد و رابر انجام شده و آبرسانی به ۱۲روستا با کمک اداره آبفا و همکاری فرمانداری در روستاهای آبگرم ، پاییزه، توکل آباد، در حال ساخت سخروییه و لنگر، حمید آباد و دیگر روستاها انجام شده است.

وی ادامه داد: ۱۵هزار بسته معیشتی در بین مردم شهرستان که هر خانواده محروم بیش از پنج مرحله بسته معیشتی دریافت کردند، توزیع ۵۰سری جهیزیه در بین زوج های محروم شهرستان ، تعمیر و بازسازی دو قنات چاله، جواران و قنات مرجان اطراف جواران در حال بازسازی، ساخت چند پایگاه گنجان و پایگاه خواهران کنگری، بنه سوخته و بندر هنزا در حال ساخت و تکمیل سالن ورزشی با اعتبار دو نیم میلیارد تومان، گوشه از کارهای بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در دو سال گذشته انجام داده است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب