پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:28:36 - دوشنبه 30 آبان 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جهاد تبیین وظیفه سربازان مجازی انقلاب اسلام است
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: جهاد تبیین وظیفه سربازان مجازی انقلاب اسلام است تبلیغات سو بیگانه اینترنشنال محوریت جنگ احزاب به عهده گرفته تا افکار جوان و نوجوان ما را تسخیر کند در رسانه همه باید سرباز باشیم.

به گزارش صبح رابر ؛ همزمان با هفته بسیج، سرهنگ پاسدار علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری، پایوران و مدیران و مسئولان ادارات شهرستان و تعدادی از فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت و جمعی از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان به دیدار امام جمعه رابر رفته و با آرمان های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در این دیدار با تبریک هفته پر خیر و برکت بسیج گفت: بسیج یکی از نعمت های عظمای انقلاب اسلامی است ،حضرت امام راحل فرمان بسیج و بسیجی در انقلاب صادر کرد امروزه هر چه داریم از برکات بسیج به دست آوردیم.

وی افزود: در هر جبهه ای موفق بودیم فرهنگ بسیجی، فکر و منش بسیجی سرلوحه بود لذا انقلاب اسلامی ضربات سنگینی به دشمن وارد کرد و دشمن به واکنش کشیده شد .

امام جمعه رابر با بیان اینکه واکنش دشمن از ضعف است افزود: هر وقت دشمنی دشمن سنگین تر می شود ما مسیر را درست حرکت کردیم هر جا فرهنگ بسیجی ضربات به دشمن داده و دشمن به واکنش و ضعف کشیده شده است.
امام جمعه رابر تأکید کرد: امروز شدت آن استعمال و ضعف را می بینیم ، جنگ احزاب را به راه انداختند تا جلوی نشر اسلام بگیرندتمام ملحدین و منافقین و کافرهای دنیا به هر نحوی از کشتی انقلاب پیاده شدند.

وی گفت: این فرهنگ بسیجی زمینه ساز ظهور حضرت حجت(علیه‌السلام) است ، وظیفه ما در شرایطی دشمن دشمنی خود را زیاد کرده حرکت شایسته ایستادگی و جهاد تبیین است.

امام جمعه رابر افزود : جهاد تبیین وظیفه سربازان مجازی انقلاب اسلام است تبلیغات سو بیگانه اینترنشنال محوریت جنگ احزاب به عهده گرفته تا افکار جوان و نوجوان ما را تسخیر کند در رسانه همه باید سرباز باشیم.

سرهنگ پاسدار علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر نیز در این دیدار به گوشه ای از فعالیت های ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان اشاره کرد و گفت: از برنامه های هفته بسیج، مسابقات جام فوتسال بسیج ، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی۲، دعای توسل سه شنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء مسجد صاحب الزمان(ع)، برگزاری اردوی جهادی در روستای سرغشک چهارشنبه ۲ آذر، برگزاری شب شعر و تئاتر چهارشنبه شب مصلای رابر، غبارروبی گلزار شهدای اسکر و دیدار با خانواده شهدا، میقات صالحین و حضور باشکوه بسیجیان در نماز جمعه، شکوه اقتدار روز شنبه ۵اذرماه ساعت ۹صبح در مسجد مصلای حضرت زهرا سلام الله علیها رابر برگزار میشود .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب