پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:21:23 - جمعه 4 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هر خطای راهبردی دشمن با پاسخ دندان شکن مردم مواجه خواهد شد/ ایران انقلابی در جمع کردن بساط شرارت مصمم تر گردیده است
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: هر خطای راهبردی که از دشمن صورت گیرد با پاسخ قاطع و دندان شکن این مردم مواجه خواهند شد.

به گزارش صبح رابر؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها ،گفت: از نظر کارشناسان روانشناس اگر این سه ضلع مثلث؛ محیط ، وراثت و تربیت را در زندگی رعایت کنیم یک انسان کامل که زمینه کمال را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با پنج معصوم حضرت زینب سلام الله علیها تربیت و منش گفتاری، سیره عملی و برخورد اجتماعی حضرت شکل می گیرد، وراثت و محیط و تربیت اتصال به وحی و عالم ملکوت دارد تسلیم و رضای خدا از ویژگی های شخصیتی حضرت زینب سلام الله علیها برشمرد.


امام جمعه رابر با اشاره به خطبه ۱۷۳ نهج البلاغه گفت: حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام می فرماید: آنچه که زینب سلام الله علیها را به قله صبر رسانید قطعاً معرفت توحیدی عقیله بنی هاشم سلام الله علیهاست.

وی ادامه داد: از جلوه های ظهور و بروز معرفت توحیدی درک حقیقت دنیا، نگاه ایمانی و واقعیت هاست.

خطیب جمعه رابر عنوان کرد: نگاه ایمانی به مصائب دنیوی و رنج های دنیوی است حضرت زینب سلام الله علیها اسوه صبر است امیدوارم ما بتوانیم در ناملایمات ها و مشکلات زندگی اسوه خودمان را حضرت زینب سلام الله علیها قرار دهیم.

وی با گرامیداشت پنجم آذر روز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام رضوان الله تعالی علیه در سال ۵۸ ادامه داد: این بیان امام رضوان الله تعالی علیه فرمودند: بسیج، لشکر مخلص خداست میتوان زیبا ترین و جامعه ترین تعریف را برای این شجره طیبه نامید.

خطیب جمعه رابر با تبریک روز بسیج بیان کرد: مبتنی بر این تعریف قید اول بسیج «لشکر»است.
وی افزود : لشکر یک یگان بسیار بزرگ از رزمندگان با تجهیزات و تسلیحات لازم برای اجرای عملیات هاست.


امام جمعه رابر گفت: قید دوم این تعربف امام رضوان الله تعالی علیه «مخلص»است عالی ترین قله ی فضائل انسانی «اخلاص» است.

وی گفت: امیرالمؤمنین علیه السلام می فرمایند: اخلاص اوج ایمان و خصلت والاترین انسان هاست، در حقیقت قید اول امام رضوان الله تعالی علیه ناظر بر کمیت و قید دوم ناظر به کیفیت است کمیت و کیفیت بسیج مستضعفین و قید سوم تعریف خداست یعنی معنابخش و هویت ساز قید اول با شرف انتصاب به پروردگار عالم است به این بیان بسیج لشکر مخلص خداست و جهت حرکت بسیج مستضعفان عینیت و اهداف بسیجیان، ارزش ها، آرمان ها و اراده الهی است یعنی حرکت، نیت، عمل و حضور آنها وقتی ارزش پیدا میکند که رضای الهی در آن دیده شود.
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی با اشاره به قطعنامه نمادین آژانس هسته ای شورای حکام آن هم آژانس بین المللی انرژی اتمی پنج شنبه ۲۶ آبان ماه در وین گفت: یک قطعنامه جدیدی در محکومیت عدم همکاری جمهوری اسلامی ایران با این نهاد تثبیت کرد از ابتدای سال جاری این دومین قطعنامه ایست که بر علیه جمهوری اسلامی ایران تصویب کردند.

وی ادامه داد: یک قطعنامه در خردادماه امسال و دیگری در پایان آبان ماه امسال بود هر دو قطعنامه از دید آژانس یک دلیل محکومیت دارد آژانس، جمهوری اسلامی محکوم کرد به دلیل عدم پاسخ دهی معتبر ایران به لحاظ فنی درباره آثار کنونی یافت شده در سه سایت اعلام نشده، این تعبیر آژانس در هر دو قطعنامه خرداد و ۲۶آبان سال جاری است.
خطیب جمعه رابر گفت: قطعنامه شورای حکام در مرحله فعلی اهمیت نمادین دارد اما ممکن است مقدمه ای برای کشاندن اختلاف بین آژانس و جمهوری اسلامی و شورای امنیت سازمان ملل متحد باشد و احتمال اینکه تحریم های بیشتری بر جمهوری اسلامی ایران حاکم کنند.

وی گفت : دیپلمات های جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند در این بیانیه کاملا سیاسی و غیر فنی است پاسخ متقابل هسته ای این موضوع خواهد داد نمایش صدور چنین قطعنامه هایی تحریک مذاکرات خیالی پارلمان اروپایی، تحرکات دیگری برای غرب هیچ سود و منفعتی در پی نخواهد داشت.

خطیب جمعه رابر با اشاره به سه ادله در این زمینه گفت: چهره شروع غرب در پشتیبانی از شرارت های اغتشاش‌گران، پیش از گذشته برای مردم ما آشکار خواهد شد.

خطیب جمعه رابر تأکید کرد: مردم ما چهره شرارت را و کارگردان او را دانستند بانی هر اغتشاشی در ایران را مردم ما اولا تشخیص دادند به کارگردانی ابلیس و شیطان بزرگ آمریکا جنایت کار است، ثانیا ایران انقلابی در جمع کردن بساط شرارت مصمم تر گردیده است.

وی گفت: وقتی افراد تحریم شده ای تجزیه خوی داعشی بگیرند جمهوری اسلامی برای جمع کردن داعشی ها مصمم تر شده است تحرکات آنها را دنبال میکند سوراخ های موشی که در خارج این کشور اجاره کردند شناسایی شده و با موشک های نقطه زن مواجه شده اند.

خطیب جمعه رابر بیان کرد: هر آدرس جدیدی عوض کنند و هر نقشه شوم بکشند سربازان گمنام امام زمان در چند قدمی آنها ، آمار آنها را رصد می‌کند در هر سوراخی قرار گیرد با موشک های نقطه زن جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

خطیب جمعه رابر گفت : در این زمینه مسئولان و مدیران و دانشمندان هسته ای ما با قدرت مصمم اند برای ایران قوی گام بردارند، دشمنان ما در این زمینه مدیران و مسئولین در جهت خدمت گسترده فعال کنند تا بار دیگر دشمن مأیوس کنند.

وی عنوان کرد: هر خطای راهبردی که از دشمن صورت گیرد با پاسخ قاطع و دندان شکن این مردم مواجه خواهند شد.


امام جمعه رابر گفت: دشمنان ما در این فتنه ها دنبال این بودند صفوف مردم را از انقلاب، نظام و شهدا جدا کنند این همراهی با بصیرت مردم از نظام جمهوری اسلامی، انقلاب و ولایت خصوصاً راه‌پیمایی ۱۳ آبان بار دیگر نقشه شوم دشمن به آب کرد تفاله این دیگ به سر آمد مردم این تفاله به کنار دیگ هدایت کردند تازمانی مردم پای نظام ، انقلاب و ولایت باشند دشمن هیچ غلطی نخواهد کرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب