پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:47:33 - جمعه 18 آذر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
ایران قوی و مستقل کشورهای غربی به ویژه ایلات متحده آمریکا را به جنون رسانده است
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: تحمل ایران قوی و مستقل برای استکبار جهانی سخت است، ایران قوی و مستقل کشورهای غربی به ویژه ایلات متحده را به جنون رسانده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، با اشاره به فتوای جهاد تبیین مقام معظم رهبری گفت: مهمترین و اصلی ترین برنامه دشمن، تصویر سازی غلط از وضعیت ایران در افکار عمومی است.


وی، با بیان هدف دشمن افزود: ایجاد تصویر سیاه و ناامید کننده از وضعیت جمهوری اسلامی ایران در مقابل ساختار تصویر سفید روشن و آرمانی از وضعیت کشورهای توسعه یافته به ویژه ایلات متحده آمریکاست.

خطیب جمعه رابر گفت: تصویر سازی غلط مردم را از خروج این وضعیت نابسامان به سمت توسعه یافته از کشورهای غربی حرکت می‌دهند، اینکه یکی از مراکز قدرت و ثروت به ویژه ایالات متحده آمریکا قرار گیرد برای مقابله این چالش فکری کارنامه چهل ساله انقلاب اسلامی ایران با کارنامه رژیم گذشته و کشورهای توسعه یافته دنیا را مقایسه می‌کنند نادرستی این تصویر سازی غلط در رسانه های بین المللی دنیا که جنگ روانی بر علیه جمهوری اسلامی ایران را انداخته اند با این مقایسه تصویر سازی غلط هویدا می شود.

وی، با اشاره به آمار مجامع بین المللی عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران بر پایه آخرین اطلاعات تولید علم در سال ۲۰۲۱ در رتبه ۱۵دنیا قرار دارد همچنین جمهوری اسلامی ایران با نرخ رشد ۱۱ برابر متوسط جهانی رتبه رشد علمی ایران از رتبه پنج به رتبه یک در منطقه غرب آسیا و شمال آمریکا تغییر پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در حوزه سلول های بنیادی در رتبه ده کشور دنیا جمهوری اسلامی قرار دارد گفت: کشوری از نظر سیم خاردار عاجز بود اما اکنون در ردیف ده کشور قدرتمند تولید کننده و صادرکننده تسلیحات و تجهیزات نظامی دنیاست، کشوری قادر نبود یک قایق بسازد امروز انواع شناورها حتی نفت کشور های غول پیکر ،اقیانوس پیما و زیر دریایی های متعدد با فناوری روز دنیا می سازد و صادر می‌کند در بسیاری از حوزه ها نه فقط در ردیف ده کشور دنیا هستیم بلکه اولین تولید کننده نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

خطیب جمعه رابر گفت: این آمار و اطلاعاتی که مجامع بین المللی از جمهوری اسلامی صادر می‌کند این آمار حیرت انگیز راز و رمز این همه دشمنی برای من و شما هویدا و آشکار است.
وی ادامه داد: چرا دشمن ما دست به آشوب و تخریب می زند علت ایران قوی و مستقل است چرا که دشمن فهمیده سلاح تحریم به صورت عملی کارآمدی خودش را در جمهوری اسلامی ایران از دست داده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: هدف آمریکا از تحریم این بود که در سایه تحریم کشورمان صنعت هسته ای به باد رود و پیشرفت هسته ای حاصل نشود.
وی ادامه داد: علت تحریم نفوذ جمهوری اسلامی در کشورهای مقاومت است هدف استکبار جهانی این بود نفوذ بین المللی جمهوری اسلامی ایران را توقف کند، هدف از این تحریم قدرت موشکی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.


خطیب جمعه رابر افزود: اکنون در سایه تحریم هیچ کدام از اهداف استکبار جهانی و دنباله روها آنها نخاله های خائن به هدف خودشان دست پیدا نکردند و نتوانستند جلوی نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند و هر روز شاهد قدرتمندی و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه داخلی و بین المللی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: شهید سلیمانی کشورهای مقاومت را سامان داد و نفوذ بین المللی ایجاد شد، کشورهای مسلمان به بیداری رسیدند میخواستند با این سایه تحریم جلوی قدرت موشکی ایران را بگیرد نتوانستند جلوی پیشرفت و قدرت موشکی بالستیک نقطه زن را بگیرند.
وی ادامه داد: بزرگترین اقتصاد دنیا مربوط به آمریکا بود امروز از ۴۰درصد به ۲۰درصد سقوط پیدا کرده است وقتی زوال سقوط قدرت اقتصادی آمریکا می بینیم یعنی سلاح تحریم در جمهوری اسلامی ایران بی تاثیر شده و هیچ تاثیری نخواهد داشت.

خطیب جمعه رابر افزود: تحمل ایران قوی و مستقل برای استکبار جهانی سخت است، ایران قوی و مستقل کشورهای غربی به ویژه ایلات متحده را به جنون رسانده است خواب آشفته می بینند با این اتحاد و نفس کشیدن زیر چتر ولایت دشمن ما استکبار جهانی به ویژه ایلات متحده هیچ غلطی نمی تواند بکند و برای نظام مقدس اسلامی و مدیران پر تلاش و جهادی آرزوی موفقیت داریم که مکر دشمنان را باطل می کنند.
خطیب جمعه رابر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به پیگیری های چهارماه از مسئولین کشوری استانی برای اشتغال جوانان رابری گفت: مدیران به دنبال این هستند که به عنوان پایلوت اشغال زادگاه شهید سلیمانی را معرفی کند در این زمینه چند برابر تسهیلات به این زادگاه اختصاص پیدا کرده است .

وی افزود : چند برابر کردن تسهیلات برای اشتغال جوانان خوب است اما خوبتر احداث کارخانه و اشتغال پایدار برای جوانان زادگاه شهید سلیمانی است.

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه زادگاه شهید سلیمانی ظرفیت احداث کارخانه را دارد گفت: احداث کارخانه لبنی و محصولات عمده کشاورزی به ویژه گردو، اشتغال پایدار برای جوانان زادگاه شهید سلیمانی است خدمت مدیران به مردم این شهرستان احداث کارخانه و شغل پایدار است امیدوارم مدیران و مسیولین فکر و منش و جهت در زمینه اشتغال به این سمت و سو سوق پیدا کند.

وی، در خطبه اول گفت: رضای خدا، صبر و شکر بر نعمت های خداوند انسان را به مرتبه صدیقین میرساند که این سه ویژگی خیر دنیا و آخرت را داراست.

خطیب جمعه رابر، شرط اقتصادی و خانوادگی را از شروط قبولی عمل برشمرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب