وعدهآبی که روی کاغذ باقی مانده است
صداپیچ «خطرناک » حادثه ننیز چشمانتظار تدبیر مسئولان
رابر در سوگ علمدارکربلا
گلایه اهالی روستای باغمیری از نبود راه مناسب و کمبود امکانات
ارسال ۲۰۰۰ باکس آب معدنی به خلیج فارس
رزمایش پدافند تداوم کارکرد نانواییهای در رابر
۳۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی بافت، رابر و ارزوئیه به مناقصه میرود
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
عاشورای حسینی در رابر
مراسم شام غریبان در حسینیه جامع رابر
همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه دیوران
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
موج هشتاد و پنجمین شب از «شبهای اقتدار» در رابر
مراسم سالگرد شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت در رابر
قلبی که با ایستادگی برای وطن میتپد
«رژه کالسکهسواران» در شهرستان رابر برگزار شد
به گزارش صبح رابر؛ باحضور امام جمعه رابر، نماینده مردم شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار رابر، علی کمالی عضو هیات مدیره بانک مسکن، مهدی بلوچی مدیر امور منطقه شرق بانک مسکن، زینلی مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان ، رضاهدایتی مدیر کل نوسازی اداره کل آموزش و پرورش استان، مجتبی افضلی مدیر آموزش وپرورش رابر یک مدرسه سه کلاسه در روستای گنجان رابر به بهره برداری رسید.
رضا هدایتی در این مراسم افتتاحیه گفت: این مدرسه ۳کلاسه با۲۰۰مترمربع ساختمان آموزشی و۳۰مترسرویس بهداشتی، حصارکشی ومحوطه سازی کامل با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و۷۰۰میلیون تومان به بهره برداری رسید که ۷۰۰میلیون تومان آورده بانک مسکن و مابقی توسط دولت از محل اعتبارات محرومیت زدایی انجام شده است.
وی همچنین از بهره برداری ۷۰درصدپیشرفت فیزیکی پروژه های نیمه تمام شهرستانهای رابر، بافت و ارزوئیه تامهرماه آینده خبرداد و افزود: پروژه سالن ورزشی ورودی رابر که چندین سال بلاتکلیف بوده اخیراً محوطه سازی آغاز شده و بزودی کف پوش اجرا و به بهره برداری می رسد.
علی کمالی عضو هیات مدیره بانک مسکن کشور نیز این مراسم برای ساخت یک مدرسه در روستای اسکر و دو مدرسه عشایری درشهر ستان رابر قول مساعد داد و بیان کرد: امروز در روستای گنجان بیست وسومین مدرسه بامشاکت بانک مسکن به بهره برداری رسید.
وی بابیان اینکه درحال حاضرتوسط بانکمسکن ۶مدرسه دراستان های مختلف درحال احداث است گفت: رویکرد بانک توجه به روستاها ومناطق کمترتوسعه یافته است که تاکنون درمنوجان هم یک مدرسه احداث شده است.
وی بااشاره به اینکه دراستان کرمان دومین مدرسه به بهره برداری رسید گفت: برای ساخت یک مدرسه درروستای اسکر بااخذ مصوبه ازهیات مدیره قول مساعدداد.

















































