پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:38:39 - جمعه 2 دی 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
قوه محرکه پیشرفت ما امید است/ دشمنان به دنبال خلق ناامیدی هستند
حجت‌الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: قوه محرکه پیشرفت ما امید بود، دشمنان ما دنبال ناامید کردن جامعه ما هستند  


به گزارش صبح رابر؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر نقش عنصر امید و پیشرفت در کشورمان، گفت: به فرموده مقام عظمای ولایت، امید مهمترین ابزار پیشرفت است و  دشمن ما متمرکز روی نقطه امید است دنبال یاس و ناامیدی در جامعه ما خلق کند کار دشمن همین است .

خطیب جمعه رابر، عنوان کرد: در منطق انقلاب هدف نهایی ملت، مردم و رهبری انقلاب اسلامی ایران پیشرفت است.


وی ادامه داد:  پیشرفت در نگاه غیر دینی از تفکر سکولار بعد مادی تعریف شده است پیشرفت در نگاه دینی با تفکر غربی تفاوت دارد غرب یک بعد پیشرفت می‌بیند فقط نگاه مادی دارد اما پیشرفت در نگاه دینی یک نگاه همه جانبه  است هم به بعد مادی و معنوی توجه دارد.


خطیب جمعه رابر اظهار کرد: در نگاه دینی پیشرفت در معنویت، عبودیت خدا و توجه به اینکه خالق هستی ما را می‌بیند، پیشرفت هم بعد مادی و معنوی دارد صرفا نمیتوان تکیه  به بعد مادی  کرد اگر تکیه می کردیم قبل از انقلاب همین نفت، گاز و معادن عظیم داشتیم با این همه دارای ما یک ملت گمنام در دنیا بودیم.


وی ادامه داد: قبل از انقلاب کشور ما زیر یوغ یک حکومت فاسد دست نشانده ای  نفس میکشید اما حکومت اسلامی  امید را در دلهای مردم زنده کرد.

وی تاکید کرد: قوه محرکه پیشرفت ما امید بود، دشمنان ما دنبال ناامید کردن جامعه ما هستند  که با امکانات گسترده ای به کار گرفته به دنبال این ناامیدی ملت ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی عنوان کرد این حربه دشمن در دوران ۴۴ساله  انقلاب در بعد دیپلماسی و سیاسی از این ملت شکست خورده است در بعد اقتصادی پیشرفت، فرهنگی و نظامی شکست خورده است و به فضل الهی  در بعد ناامید کردن جامعه هم شکست خواهد خورد.

وی گفت: ویروس های داخلی بدانند کسی مردم ما را ناامید میکند ملت ما  آن را در صف دشمن می داند.

خطیب جمعه رابر در پایان از ملت فهیم و ولایی رابر برای شرکت در تجمع ۹دی ماه روز جمعه آینده در مسجد مصلای حضرت زهرا سلام الله علیها دعوت کرد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب