پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:35:39 - سه شنبه 6 دی 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم فاطمیه امسال رابر اربعینی شد
مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در شهرستان رابر با برپایی موکب حال و هوایی اربعینی به خود گرفت.

به گزارش صبح رابر؛ با گذشت سه سال ایام فاطمیه، نبود حاج قاسم پیش از هر زمان دیگر احساس می‌شد، موکب شهدای شهرستان رابر در زادگاه شهید سلیمانی امسال عشق و علاقه حاج قاسمی را در دل های ارادتمندان به حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ایجاد کرده و حماسه اربعینی رقم زدند.

بنر مزین به عکس سردار دلها در ورودی موکب شهدای شهرستان رابر، حکایت از نگاهی دارد که خیلی را در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها فراخوانده بود دست های خالی که به امید فضل و کرم حضرت زهرا سلام الله علیها دخیل این نگاه شده بود.

خادمین زیادی برای خدمت به عزاداران فاطمی مفتخر شده بودند؛ از پیر و جوان، کوچک و بزرگ .

این موکب با برپایی چندین چادر از ایستگاه صلواتی، پخت نان تیری، واکس صلواتی گرفته تا پخت چندین هزار پرس غذا به عزاداران فاطمی در محل تجمع دسته عزاداری و اجتماع بزرگ فاطمی شهر رابر حال و هوای اربعینی به فضای این مراسم می بخشید.

یکی از خادمین به نام «مرضیه زندیار» با بیان خاطره ای زیبا از حاج قاسم، گفت: حاج قاسم سال ۹۶حکم خادم افتخاری حرم آقا امام رضا علیه السلام را در حرم به من دادند.

وی، افزود: حاج قاسم تأکید داشتند که؛” هر زمان برای خادمی ایستادی، حتماً با ذکر « یا زهرا» باشد چون هر چه دارم از خانم حضرت زهرا سلام الله علیها ست” و این توفیقی شد که خادمی امام رضا علیه السلام به خادمی امام حسین علیه السلام در موکب سید الشهدای شهرستان رابر پیوند زده شود.

احمد جلالی هم ولایتی سردار دلها نیز از آخرین مراسم عزاداری ایام فاطمیه حاج قاسم در بیت الزهرا گفت: از اول مراسم سردار سلیمانی درب ورودی ایستاده بودند با همه عزاداری چه کوچک، بزرگ و شخصیت هایی که وارد می‌شدند با محبت وارادت خاصی به عزاداران حضزت زهرا سلام الله علیها استقبال می‌کرد.

وی افزود: آن برنامه عزاداری باشکوه با حضور سردار سلیمانی و سخنرانی دکتر رفیعی و مداحی کریمی برگزار شد که همه فیض بردند، حاج قاسم در پایان از همه هم ولایتی ها به طبقه بالا بیت الزهرا دعوت کرد که آنجا نظر هم ولایتی از سین برنامه های عزاداری جهت بهتر برگزاری این مراسم را خواستار شد از این رو تمامی هم ولایتی از سین برنامه هانیز رضایت کامل را عنوان کردند از این رو خادمی را افتخاری دیگر می بخشید.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب