پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:13:07 - جمعه 9 دی 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:
کار بزرگ ملت در ۹ دی مردمی و ملی بود
حجت‌الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی گفت: کار بزرگ ملت در ۹ دی، یک کار مردمی و ملی بود نه یک کار حزبی، جناحی و گرایشی. ملت همه با هم و دست به دست هم یک حرکت ملی  مصداقی روشن از اعتصام به حبل الهی ” واعتصموا بحبل الله جمیعا” را آفریدند.

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی نماینده خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار صبح رابر؛ با بزرگداشت ۹دیماه گفت: مردم نجیب ایران در ۹ دی بار دیگر همراهی خود را با رهبری انقلاب به دوست و دشمن نشان دادند.
وی، مهمترین عوامل موفقیت این ملت در پیروزی انقلاب و حفظ آن و در دفاع همه جانبه ی خود در برابر دشمنان،  همراهی با رهبری انقلاب برشمرد و افزود: ۹دی جلوه نمودار و برجسته‌ی این حقیقت است و سزاور که عظمت این روز در تاریخ انقلاب برجسته بماند.

حجت الاسلام علیمرادی عنوان کرد: تاریخ انقلاب ملت ما روزهای بزرگی را پشت سر گذاشت که روز ۹ دی ماه هم یکی از این روزهای برجسته، ممتاز، معنادار و بزرگ است.

وی، تاکید کرد: این ملت، خود را حافظ اسلام، حافظ انقلاب اسلامی، قدردان نظام اسلامی می داند و در همه صحنه ها آماده و میدان‌دار حفاظت از انقلاب بوده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: در روز ۹ دی از نقاط اوج و قله‌های فداکاری این ملت در حفاظت از انقلاب در صیانت از نظام و در قدرشناسی از اسلام و رهبری دینی و ولایت فقیه بوده است.

وی ادامه داد: کار بزرگ ملت در ۹ دی، یک کار مردمی و ملی بود نه یک کار حزبی، جناحی و گرایشی. ملت همه با هم و دست به دست هم یک حرکت ملی  مصداقی روشن از اعتصام به حبل الهی ” واعتصموا بحبل الله جمیعا” را آفریدند.

حجت الاسلام علیمرادی گفت: ملت با هم برای حفظ انقلاب به میدان آمدند نه یک گرایش سیاسی برای مقابله با گرایش سیاسی دیگر درست همانطور که مردم در صحنه پیروزی انقلاب حاضر شدند در صحنه حفاظت از انقلاب هم حاضر شدند.

وی عنوان کرد: همانطور که یک کار ملی و مردمی بود یک کار اسلامی، مذهبی، دینی و ایمانی هم بود. مردم وقتی دیدند، نه تنها انقلاب و نظام را نشانه گرفته شده بلکه اسلام و دین را هم نشانه گرفتند و در شعارها و حرکاتشان دین را مخاطب قرار دادند و نفی اسلام را شعار می دهند و شعار جمهوری بدون اسلام و شعار نفی ولایت فقیه شنیده می شود که نفی ولایت فقیه یعنی نفی اسلام، چون محور نظام اسلامی و جلودار حرکت جامعه به سمت اسلامی شدن رهبری دینی است.

وی افزود: این ملت برای حفظ دین و اسلام و برای اینکه نظام اسلامی و این جمهوری اسلامی و ایمانی بماند و احکام قرآن پیاده شود و سنت پیامبر  و روش اهل بیت در این کشور حاکم بشود؛ همانطور که مردم دیدند جمهوریت نظام، ملیت نظام و مردمی بودن نظام در خطر است دیدند که اسلامیت نظام هم در خطر است و به میدان آمدند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه، یکی دیگر از ابعاد عظمت کار ملت ایران در ۹ دی را که زشتی، ناروایی و خلاف بودن کار فتنه گران آشکار کرد، گفت: آن چیزی که فتنه گران روی آن پافشاری داشتند کار کوچکی نبود؛ رأی مردم ابطال شود یعنی فرمایش امام(ره) که می‌فرمایند که “میزان رأی مردم است” یعنی خواست ملت ندیده گرفته بشود و نفی اسلامیت یعنی کل نظام از بین برود لذا کار مردم در ۹ دی کار بزرگ و عظیمی است و عظمت آن هرساله باید سردست گرفته شود.

وی ادامه داد: این ملت در صحنه پیروزی انقلاب از سال ۴۲ همراه با امام خود انقلاب کردند و در سال ۵۷ همراه امام خود به نصرت الهی به پیروزی رسیدند و در سال ۵۸ همراه امام خود نظام سازی کردند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این ملت در صحنه دفاع از کشور در برابر گروهک ها و مزدوران بیگانه هم همراه امام بوده است و ریشه منافقین را از داخل کشور کند و در دفاع مقدس بدنه ملت از انقلاب و کشور دفاع کرد و همراه امام و رهبر بود و در ۹ دی هم همین جور بود که ملت همراه رهبر آمدند.

وی افزود: در ۹ دی کار درونی، خودجوش، ریشه در اسلامیت و خیرخواهی و فهم درونی این ملت داشت همانطور که انقلاب ما مستقل بود و ملت مستقل انقلاب کرد و نه تکیه به شرق و غرب داشت کار مردم در ۹ دی هم مستقل بود و ملت مستقل، ملتی است که فکر و سخن و عمل او مستقل است و این ملت مستقل و جامعه مستقل با توجه به اینکه سختی و گرفتاری می بیند اما خوار نمی شود.

وی ادامه داد: شهید بهشتی فرمود” بهشت را به بها می دهند” و اینکه این ملت مستقل انقلاب کرده  و در دفاع از خود به هیچ جا تکیه نکرده است، این ملت الان هم با همین استقلال خود همه مشکلاتی که سر راه دارد را برمی دارد و یکی از مشکلات مسئله اقتصاد و معیشت است

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رهبری مکرر فرمودند” حل مشکلات اقتصاد در داخل است و نگاه به بیگانه نشود که تکیه کردن به بیگانه ذلت می آورد”.

وی افزود: از دیگر خصوصیات این حرکت بزرگ این است که کم نعمتی نیست که یک ملتی خوب بفهمد و درست بفهمد که صلاحش چیست؟ و کلاه سرش نرود و به موقع نقشه ها را بخواند و بفهمد و به میدان آید و تمام وجود خود را در کف دست بگذارد.

حجت الاسلام علیمرادی گفت: خصوصیت دیگر این است که مانند انقلاب ظلم ستیز، استکبارستیز و غرب ستیز است لذا مردم وقتی دیدند که فتنه گران از انگلیس فریبکار و دغل باز، از آمریکای شیطان بزرگ و از صیهونیست های پلید پیام دریافت می کنند به خوبی فهمیدند که موقعیت خطیر است و باید به میدان آیند لذا هم با خصوصیبت مردمی بودن و اسلامی بودن و استقلال و خودجوش بودن و هم با خصوصیت ضد استکباری به میدان آمدند.

وی افزود: این ملت مانند پیامبر و امام خود ضد مستکبران است لذا یکی از حقایق و ویژگی ها و امتیازهای این حرکت ضد استکباری بودن آن است و نکته دیگر اینکه این ملت انقلاب و نظام خود را هدیه الهی می داند.
ملت و مردم شریف، آنچه خدا به برکت انقلاب به ما داده است همان چیزی است که همه انبیا و همه اولیا دنبال آن بودند و آن حکومت اسلامی و نظام اسلامی است و این ملت به این هدیه الهی وفادار است.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی خاطر نشان کرد: قرآن به ما یاد داده و راه ما را روشن کرده و فرموده ” قد افلح المومنون” که این مؤمنان رستگار ویژگی هایی دارند و آن این است که این ملت امانت دار و وفادار به پیمان خود است و با خدا عهد بسته و با خون امام حسین پیمان بسته و با امام حی و حاضر خود حضرت ولی عصر(عج) پیمان بسته است که اسلام و نظام اسلامی را حفاظت کند.

وی گفت: این ملت می فهمد چه نعمتی خدا به او کرامت کرده و قدر آن را می داند لذا برای صیانت از آن و برای شرافت آن همه موجودی خود را که اصل و اساس آن جان خود باشد را حاضر است فدا کند و قدردان این نعمت الهی باشد.
  نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: این ملت شاکر نظام و انقلاب خود بوده است هر روز و هرسال خدا نعمت های جدیدی را کرامت می کند و منشأ همه این شرافت ها و عزت ها این است که این ملت، ملت باتقوا و خداپروا است که خداپروایی این ملت موجب می شود که این همه کرامات و شرافات نصیبش شود.
انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب