پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:56:59 - جمعه 23 دی 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
سکه آزادی بیان اروپایی ها خیلی وقت که از اعتبار افتاده است/ دولت فرانسه توان و هزینه این بی حرمتی را باید بپردازد
حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: سکه آزادی بیان اروپایی ها خیلی وقت که از اعتبار افتاده است تأسف آور عده ای به آنها باور دارند و به شعارهای ظاهری آنها اعتماد دارند.

به گزارش صبح رابر، حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی، با تبریک سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و امام راحل رضوان الله تعالی علیه گفت: اسلام بهترین نگاه به زن دارد، در قرآن کریم دو سوره نساء و مریم به نام زنان نامگذاری شده است میتوان بهترین نگاه قرآن کریم را به زن فهمید.


وی با بیان اینکه ۶ زن در قرآن کریم به نیکی از این زنان یاد شده است، افزود: خداوند ۱۰صفت برای مرد و زن مساوی نسبت داده است در حقوق تساوی وجود دارد.

خطیب جمعه رابر، اظهار کرد: حقوق تساوی بالاترین پیام قرآن به جامعه بشری است در اسلام انسانیت ارزش دارد معیار کرامت برای زن و مرد یکی است.


وی، با بیان اینکه نیکوکاری و تقوا هر چه در انسان بیشتر باشد انسانیت انسان کامل و برتر است، عنوان کرد: انسانیت و کرامت معیار و ارزش برترین هاست، برتری را از انسانیت و ارزش کرامت از تقوا می‌داند.
خطیب جمعه رابر گفت: به زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها اقتدا کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خودبا تأکید بر اینکه حرکات مذبوحانه دشمن از روی استیصال و ناامیدی است، گفت: اقدام ضد دینی و اخلاقی نشریه مبتذل فرانسوی از گذشته تا به امروز نشان می‌دهد آزادی بیان ابزار سرکوب حقیقت شده است.

خطیب جمعه رابر‌گفت: این مجله مبتذل فرانسوی با توهین دین مقدس اسلام، توهین به نبی بزرگوار اسلام یک شهرت و نامی را در دنیا برای خودش معرفی کرد.

وی افزود: این نشریه علاوه بر اهانت به دست مقدس اسلام و به نبی بزرگوار اسلام به مقام شامخ حضرت مریم هتک حرمت کرده است، تمدن در حال انحطاط و فروپاشی غرب شعار حقوق بشر و آزادی سر می‌دهد اما در حقیقت هر دو ارزش و شعار را به اسارت خود در آورده است.


حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی گفت: سکه آزادی بیان اروپایی ها خیلی وقت که از اعتبار افتاده است تأسف آور عده ای به آنها باور دارند و به شعارهای ظاهری آنها اعتماد دارند.
وی ادامه داد: اهانت این نشریه هرزه گرا، به بزرگ‌مردی که در چشم آزادی خواهان و حق طلبان جهان عزیز و عزت‌مند است در حقیقت مصداق خاک‌پاشی بر آفتاب است نتیجه نبود منطق و نشانه های عصبانیت جبهه غرب از شکست فتنه ۱۴۰۱است.

خطیب جمعه رابر با بیان اینکه در کشور ما در این دوران ۴۴ساله انقلاب اسلامی هر فتنه و شرارتی به وسیله رهبر کبیر انقلاب اسلامی خنثی می شود، هر نیرنگی به پا گرفتند آنها دانستند این نیرنگ ها به وسیله منویات مقام معظم رهبری باطل می شود.

وی افزود: آنها فهمیدند محور جمهوریت و اسلامیت مقام عظمای ولایت است لذا محور ولایت را نشانه گرفتند.

خطیب جمعه رابر تأکید کرد امروز مردم بصیر و ولایی تودهنی محکمی به این افکار غربگرا و نشریه هرزه گرا می کوبند تا درس عبرتی گردد به امام و رهبر و مقتدای ما کسی جرأت توهین و اهانت نداشته باشد.

وی گفت: از دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران میخواهم مقتدرانه با دولت فرانسه برخورد جدی صورت گیرد با دولت فرانسوی که شعار آزادی بیان سر می‌دهند به مرجع آزادیخواهان دنیا اهانت می‌کند باید دولت فرانسه توان و هزینه این بی حرمتی به مرجع دینی و ملت رشید انقلاب اسلامی ایران را بپردازد.

خطیب جمعه رابر ، بار دیگر این هتک حرمت را محکوم کرد و گفت: از دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران میخواهیم که به طور قاطعانه در این زمینه ورود پیدا کند.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب