پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:04:43 - یکشنبه 25 دی 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
در سفر معاون عمرانی استانداری کرمان به رابر مطرح شد؛
بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام شهرستان رابر/ مشکل ۵۰۰نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن رفع شد
معاون عمرانی استانداری کرمان گفت: زمین برای بالغ بر‌۵۰۰نفرمتقاضی مسکن طرح نهضت ملی مسکن که تأیید صلاحیت شده تأمین وبزودی مراحل ابتدایی ساخت آن آغاز می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرنگار صبح رابر؛ در سفر‌ معاون عمرانی استانداری کرمان و هیأت همراه به شهرستان رابر مشکلات مربوط به شهرداری و راه و شهرسازی و افق بازنگری طرح تفصیلی شهر رابر و تغییر کاربری اراضی مربوط به قنات خواجه و زمین‌های شهرک شهید تهرانی مورد اختلاف راه و شهرسازی و شهرداری بررسی و مورد پیگیری قرار گرفت و همچنین از پروژه‌های در حال ساخت پارک شهر رابر، مجتمع اداری، پروژه باند دوم قنات ملک رابر و روستای قنات ملک بازدید شد.

آیت اللهی موسوی در جلسه‌ای که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد؛ از الحاق دو قطعه زمین به محدوده شهر رابر برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن رابر خبر داد و اظهار کرد: در بازدید میدانی و توافق بین شهرداری و راه وشهرسازی یکسری اختلافات چندین ساله حل و فصل شد.

معاون عمرانی استانداری کرمان گفت: زمین برای بالغ بر‌۵۰۰نفرمتقاضی مسکن طرح نهضت ملی مسکن که تأیید صلاحیت شده تأمین وبزودی مراحل ابتدایی ساخت آن آغاز می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه روستای قنات‌ملک زادگاه سرداردل‌ها و محل قبور والدین شهید سلیمانی به روستای نمونه گردشگری تبدیل شده، افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان برای اجرای این طرح ۶۰میلیارد تومان بامسئولیت بنیاد مسکن مصوب شده که در مرحله ابلاغ قرار داده شده است.


وی، همچنین از طرح یک مجموعه پارک و سالن همایش دراین روستا باهمکاری تهران خبر داد و گفت: با واگذاری زمین توسط مسئولین شهرستان عملیات اجرایی آن سریعاً آغاز می‌شود.

فرماندار رابر با قدردانی از مسئولان استانی گفت: از حضور آیت اللهی موسوی معاون عمرانی استاندار و حافظی مدیر کل راه و شهرسازی و سلطانی مدیر کل بنیاد مسکن در شهرستان رابر و امام جمعه و مسئولان شهرستانی تشکر می‌کنم.

وی افزود: با توجه به قول مساعد شهردار تهران مبنی بر احداث پارک به نام شهید سلیمانی در شهر رابر و احداث سالن اجتماعات و مهمانسرا در روستای قنات ملک از مکان‌های مورد نظر بازدید شد و جانمایی برای تخصیص زمین به پروژه های مذکور در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است؛ معاون عمرانی استانداری و سایر مسئولین در ادامه سفر خود با حضور در گلزار شهدای قنات ملک به مقام شامخ شهدای روستای قنات‌ملک و والدین سردار دل‌ها با قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب